نامجو مطلق: قایدی مثل علی دایی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ایران گفت: مهدی قایدی را باید از آن دسته بازیکنان بدانیم که پدیده روز های نوید بخش فوتبال ایران است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید نامجو مطلق، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ایران اظهار داشت: ما یکسری بازیکن داریم که استاندارد های بالایی دارند و در تیم های بسیار خوب اروپایی بازی می کنند و کیفیت فنی شان مشخص است مثل طارمی و سردار آزمون.

وی ادامه داد: یکسری بازیکن داریم که شرایط پدیده شدن دارند یعنی روند رو به رشدی را طی می کنند که غالبا این بازیکنان جوان و آینده دار هستند. مهدی قایدی سرآمد این بازیکنان است که آینده درخشانی دارد و می تواند به عنوان یک پدیده از او یاد کرد و دقیقا همان شرایطی که علی دایی در بازی های مقدماتی جام جهانی ۹۳ آمریکا پیدا کرد و در روند رو به رشد فوتبالش بسیار تاثیر گذاشت. مهدی قایدی را باید از آن دسته بازیکنان بدانیم که پدیده روز های نوید بخش فوتبال ایران است. شاید الان بازیکنان دیگر مثل طارمی تاثیر گذار تر باشند ولی من خودم با قایدی کار کرده بودم و کامل در جریان بودم ولی بقیه این را متوجه شدند که قایدی یک پدیده نو ظهور در فوتبال ما است که می تواند خیلی زود به مدارج بالا برسد.

بیشتر بخوانید:
قرعه کشی یک چهارم نهایی| دربی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی
جلسه مهم امروز مدیران استقلال
آخرین وضعیت سه بازیکن مصدوم تیم استقلال مشخص شد
تأکید باشگاه استقلال به میلیچ؛ قرارداد باید طبق مقررات ایران باشد
الهلال قبل از بازی با استقلال بدهی چند صد میلیاردی‌اش را تسویه کرد

انتهای پیام/