تقوی: تیم ملی از لحاظ نتیجه گیری عالی بود اما برای ساختار تاکتیکی به زمان نیاز دارد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: چیزی که در زمان کی روش و در این چند سال در فوتبال ما خیلی مهم شده بود این بود که ما یک ساختار داشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد تقوی، پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: نتیجه گیری تیم ملی با اسکوچیچ عالی رقم خورد. اگر بخواهیم به تیم ملی نمره بدهیم می‌توانم بگویم نتیجه گیری بسیار عالی بود اما درخصوص ساختار تاکتیکی و موارد اینچنینی فکر می‌کنم باید یک مقدار به بازیکنان و کادرفنی تیم ملی زمان بدهیم. اسکوچیچ مربی توانمندی است اما به لحاظ نظر شخصی و یک‌سری مسائل فنی اعتقاد دارم که مسئولان فدراسیون فوتبال باید از همین امشب به دنبال یک مربی دیگر باشند.

وی ادامه داد: چیزی که در زمان کی روش و در این چند سال در فوتبال ما خیلی مهم شده بود این بود که ما یک ساختار داشتیم اگرچه خیلی‌ها می‌گفتند این ساختار دفاعی است هرچند دیگر دفاع و حمله در فوتبال معنایی ندارد اما در هر صورت ما یک ساختار خاصی در تیم‌ملی داشتیم که این ساختار را درحال حاضر از دست داده‌ایم و به این شکل شده است که اگر بازیکنان‌مان خوب باشند نتیجه می‌گیریم و اگر خوب نباشند نتیجه نمی‌گیریم. وقتی ساختار نباشد همان اتفاقی می‌افتد که همیشه رخ داده و تن و بدن‌مان باید برای صعود بلرزد! با اسکوچیچ یا هر مربی دیگر شانس اول صعود به جام جهانی هستیم اما باید این اتفاق برای ما یک امر طبیعی و راحت باشد.

بیشتر بخوانید:
آشوبی:‌ اسکوچیچ با توجه به شرایط سخت تیم ملی عملکردی منطقی داشته
ذوالفقارنسب: تیم ملی یکبار دیگر قدرت خود را در آسیا به نمایش گذاشت
نصرتی: اسکوچیچ در شرایط سختی تیم ملی را قبول کرد و زحمت زیادی کشید
لزوم رسیدگی همه جانبه به تیم ملی برای صعود به جام جهانی

انتهای پیام/