علی دایی: من احتیاجی ندارم که خیابان به نامم باشد و به نام من تمبر بزنند

من به اینجا (ایران) وابسته هستم. به خانواده‌ام و دوستانم وابسته هستم. شلوغی اینجا را دوست دارم. من می‌توانم در بهترین شرایط به مسافرت برم اما یک هفته بعد، دلتنگ اینجا می‌شوم.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تا الان تصمیم گرفته‌ام مربیگری نکنم. سال قبل چند تا تیم آمدند و مذاکره کردند اما دوست ندارم.از فوتبال ایران ناراحت نشده‌ام. الان احساس بهتری در زندگی خصوصی‌ام به نسبت فوتبال دارم. الان آرامش بیشتری دارم. رو راست بگویم که بازی‌ها را به خصوص بازی‌های ملی را می‌بینم ولی به فکر مربی‌گری در ایران نیستم.
وی افزود: شرایط فوتبال فرق می‌کند. من در کار اقتصادی خودم حرف آخر را می‌زنم. در فوتبال، متاسفانه باید به کسانی جواب بدهم که فوتبال نمی‌دانند. من آزاد به دنیا آمدم و دوست دارم آزاد زندگی کنم. من این پیام را از مدت‌ها پیش آماده کرده بودم. ما رسالت داریم که ایران را از جنبه مثبتش نشان دهیم. همین اتفاق هم که افتاد بعضی‌ها ناراحتند که چرا رونالدو که به کسی جواب نمی‌دهد، به من جواب داده است. ایشان به من لطف داشتند.
علی دایی در پایان گفت: در زمین فوتبال، رونالدو یک قهرمان واقعی است. بیرون زمین هم با کارهای خیرخواهانه‌ای که کرده، پهلوان است. من احتیاجی ندارم که خیابان به نامم باشد و به نام من تمبر بزنند. اصلا و ابدا چیزی نمی‌خواهم.

بیشتر بخوانید:
علی دایی: من 111 گل ملی دارم!/ پرسپولیس و استقلال مثل رئال و بارسلونا…
خبرنگار آبولا: کسی نیست که علی دایی را نشناسد
تمجید AFC از علی دایی + فیلم

انتهای پیام /