تبریک و تقدیر باشگاه پرسپولیس به مناسبت روز جهانی ورزشی‌نویسان

باشگاه پرسپولیس در پیامی یازدهم تیر ماه، روز جهانی ورزشی نویسان، را به همه فعالان عرصه رسانه‌های ورزشی از جمله نویسندگان، خبرنگاران، گزارشگران و تصویربرداران که یار و یاور ورزش و ورزشکاران هستند، تبریک گفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در پیامی یازدهم تیر ماه، روز جهانی ورزشی نویسان، را به همه فعالان عرصه رسانه‌های ورزشی از جمله نویسندگان، خبرنگاران، گزارشگران و تصویربرداران که یار و یاور ورزش و ورزشکاران هستند، تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

در این روز شایسته، از تلاش‌های شبانه روزی عزیزانی که با دلسوزی، صداقت و سلامت در حوزه رسانه‌ای این عرصه مهم و جامعه‌ساز فعالیت دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم. ورزش در عرصه حرفه‌ای و عمومی، عرصه‌ای فرهنگ‌ساز و افتخارآفرین است که با سلامت جسم، روح، روان و اخلاق جامعه سر و کار دارد.

بی‌تردید در گیر و دار مشکلاتی که ورزش و جامعه با آن روبه‌رو است و جامعه رسانه‌ای نیز مستثنی از آن نیست، تعالی در دستیابی به این اهداف و توسعه ورزش در همه سطوح بدون حضور نیروهای کارآمد، متخصص، عادل، حرفه‌ای و دلسوز که با از خود گذشتگی و فداکاری در این حوزه فعالیت داشته‌اند و دارند، میسر نیست.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس وظیفه خود می داند با یاد کردن از تلاش‌های فعالان رسانه‌ای بویژه در حوزه فوتبال و به ویژه پرسپولیس تبریک و تقدیر تمام قد خود را نسبت به شما فعالان رسانه‌ای ورزش، اعلام دارد.

با آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای شما عزیزان و ورزش کشورمان.

بیشتر بخوانید:
پرسپولیس رسما اعلام کرده که در یک بحران بی‌سابقه حساب‌شان صفر است!
انتظاری: عاجز بودن پرسپولیس از تامین منابع مالی بد است
کلهر: کادر فنی پرسپولیس دارای ثبات است و ارتباط خوبی هم با بازیکنان دارد
خواسته ۵ بازیکن پرسپولیس برای ماندن و خداحافظی با یک سرخپوش

انتهای پیام/