واکنش تند کنعانی زادگان به ماجراهای اخیر

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در واکنش به چند بازی اخیر در لیگ و داوری اظهار داشت: از پس تیم‌های معمولی برنمی‌آیند می‌گویند وزیر پرسپولیسی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدحسین کنعانی زادگان، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: بعضی‌ها عادت کردند وقتی می‌بازند به زمین و زمان گیر می‌دهند و بهانه می‌گیرند. چرا کسی راجع به گل اول گل گهر که بازیکنشان دایو زد و داور به اشتباه خطا گرفت چیزی نمی‌گوید. زورشان در زمین به ما نمی‌رسد و نمی‌توانند قهرمان شوند می‌گویند وزیر پرسپولیسی است. توانایی بردن تیم‌های معمولی را هم ندارند می‌گویند کار وزیر است. به خدا دوران این مظلوم نمایی‌ها و هوچی گری‌ها تمام شده است. روی تیم خودتان تمرکز کنید به پرسپولیس گیر ندهید.

وی ادامه داد: با کمال میل اگر استقلالی‌ها قراردادشان را منتشر کنند قراردادم را رسانه ای می‌کنم. بگذارید یکبار برای همیشه تکلیف خیلی از مسائل مشخص شود. هرسال جام می‌گیریم و قهرمان می‌شویم ولی پول را تیم‌های دیگر می‌برند. چون سکوت می کنیم فکر می کنند همه چیز گل و بلبل است و هیچ مشکلی نداریم. آخرش هم به ما می‌گویند حکومتی و ادعا می‌کنند به خاطر حمایت وزیر قهرمان می‌شویم.

بیشتر بخوانید:
نورالهی در صدر گلزنان برتر پرسپولیس
شانس شکست رکورد استقلال برای پرسپولیس از دست رفت
پرسپولیس با پیراهن خوش یمن در اهواز
دلخوری هواداران پرسپولیس از تیکه سنگین نورافکن

انتهای پیام/