طاهری: استقلال در فصل آماده‌سازی و یارگیری ضربه می‌خورد

من از روز اول چنین صحبت‌هایی را قبول نداشتم. پرسپولیس و سپاهان اگر برنده می شوند در زمین مسابقه خوب بازی می‌کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بیژن طاهری مربی اسبق استقلال در مورد شبهه افکنی هایی که برخی مطرح می‌کنند و اینکه پرسپولیس و یا سپاهان با کمک برنامه‌ریزی مسابقات یا اشتباهات داوری برنده می‌شوند، اظهار داشت: من از روز اول چنین صحبت‌هایی را قبول نداشتم. پرسپولیس و سپاهان اگر برنده می شوند در زمین مسابقه خوب بازی می‌کنند. اصلا این مسایل را قبول ندارم. اگر استقلال هم به مشکل می‌خورد بازهم مربوط به زمان مسابقه نیست بلکه استقلال در زمان یارگیری و فصل آماده‌سازی ضربه می‌خورد، درست در روزهایی که تیم ها مشغول جذب بازیکن و آماده‌سازی در ابتدای فصل هستند استقلال از این شرایط خارج می‌شود.

وی افزود: مشکل اصلی استقلال در فصل آماده‌سازی و یارگیری است و اگر کسی هم بخواهد به استقلال ضربه بزند در آن زمان چنین کاری می‌کند. چرا سه سال است که سرمربی استقلال خودش تیم را نمی‌بندد؟!

وی در مورد ادعاهایی که برخی مربیان مطرح می‌کنند که پرسپولیس همیشه از اشتباه داوری سود برده و به همین دلیل صدرنشین است، خاطرنشان کرد: یک سال است که در تیمی مشغول به مربیگری نیستم و به همین دلیل اوقات آزاد بیشتری دارم و تقریبا تمامی مسابقات لیگ برتر و حتی لیگ دسته اول فوتبال را تماشا می‌کنم، اصلا نمی‌توان گفت داوران مرتکب اشتباه نمی‌شوند. در تمام مسابقات فوتبال حتی در سطح اول فوتبال جهان هم اشتباه داوری دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:
بیژن طاهری: کفه ترازو به نفع استقلال در دربی سنگین‌تر است
بیژن طاهری :رشید مظاهری سرآمد همه خریدهای امسال استقلال است
بیژن طاهری : می توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم / سایپا قطعا در لیگ…

انتهای پیام /