واگذاری ماشین سازی در گرو تصمیم نهایی زنوزی

یک ماه پیش بود که مقرر شد که باشگاه ماشین سازی به مالکان جدید منتقل شود. این در حالی است که محمدرضا زنوزی چند بار از تصمیم خود برای واگذاری ماشین سازی خبر داده بود و با بی میلی کار اداره این باشگاه را پشت سر می‌گذاشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ماشین‌سازی به فردی به نام یونس قربانی واگذار شد اما در حالی که تیم مالکیتی جدید در باشگاه مستقر شده، هنوز محمدرضا زنوزی به وعده پرداخت بدهی‌ها عمل نکرده است.

یونس قربانی در این خصوص می‌گوید: انتقال قطعی است و قراردادی که با آقای زنوزی داشتیم در آن قید شده که قطعی است. اما بحث بدهی و قرارداد بازیکنان هست که قرار شده بخش عمده آن را مدیریت قبلی تقبل کند که تااینجای کار علی رغم پیگیری‌هایی که داشتیم مدیریت قبلی به وعده اش عمل نکرده است. ما در این یک هفته نامه زدیم و چندین بار تماس داشتیم، خوشبختانه صبح دیروز متعهد شدند که کمیته تسویه حساب تشکیل و تعیین تکلیف شود. چون در غیر این صورت مشکلاتی پیش می‌آید و اصلا از نظر قانونی انتقال رسمی منوط به تعیین تکلیف این بدهی هاست.

او همچنین گفت: امیدوارم آقای زنوزی خودشان وارد عمل شوند و سریعا دستور بدهند که این مشکل حل شود چون در شأن ایشان نیست که طلبکاران دائما دنبال طلب‌های خودشان باشند.

بیشتر بخوانید:
واگذاری ماشین سازی در گرو تصمیم نهایی زنوزی
نتیجه و خلاصه بازی تیم های ماشین سازی تبریز و مس رفسنجان
ترکیب تیم های ماشین سازی تبریز و مس رفسنجان در لیگ برتر فوتبال ایران

انتهای پیام /