فنونی زاده: قهرمانی در دستان پرسپولیس است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: آنها فرصت کوچکترین ریسک را ندارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رابطه با پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینوم اراک اظهار داشت: پرسپولیس بهترین بازی خود در این فصل را در نیمه اول ارائه کرد. نیمه دوم هم بازیکنان خوب کار کردند. در این بازی ترابی بهتر بازی کرد، از حامد لک انتظار بیشتری می‌رفت اما در دقیه ۶۰ بازی توپ توسط او لو رفت. در کل حساب شده کار کردند و گل کاشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد سرمربی این تیم عنوان کرد: گل محمدی مثل همیشه آرام و ساکت و بدون حاشیه ظاهر شد، او مربی بسیار صبور و حرفه‌ای است که فقط داوران می‌توانند عصبانی‌اش کنند.

فنونی‌زاده در رابطه با شانس قهرمانی سرخ‌ پوشان در لیگ برتر گفت: قهرمانی در دستان خود تیم پرسپولیس است، آن‌ها فرصت کوچکترین ریسک را ندارند. احتمال پیروزی استقلال بعید است، اما رقابت میان پرسپولیس و سپاهان وجود دارد و این دو تیم سایه به سایه در کنار هم کار می‌کنند.

وی در پایان در رابطه با دربی روز پنجشنبه میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: شرایط هر دو تیم استقلال و پرسپولیس خوب است. هر دو این تیم با نتیجه ۲ بر صفر در بازی قبل از دربی به پیروزی رسیده اند بنابراین بازی جذابی خواهد شد و امیدوارم در ۹۰ دقیقه نتیجه مشخص شود. در کل دروازه‌بان و پنالتی‌زن‌های پرسپولیس از تیم حریف بهتر هستند و اگر کار به پنالتی بکشد هم مشکلی پیش نمی‌آید.

بیشتر بخوانید:
رافت: نتیجه دربی حذفی هیچ ارتباطی به لیگ ندارد
آشوبی: رفتار مسئولان باشگاه ها حرفه‌ای نیست/ صدرنشینی پرسپولیس ربطی به حذفی ندارد
شیث رضایی: فینال‌های آسیا هم با حمایت دولت به دست آمده است؟
داداش زاده: کار مجیدی می‌تواند به فرهنگ بدی تبدیل شود
فاطمی: بازیکنان استقلال و پرسپولیس همیشه منتظر دربی هستند
تقابل کاپیتان سابق پرسپولیس با پیراهن سایپا مقابل استقلال
سر بازیکن پرسپولیس ۱۰ بخیه خورد!

انتهای پیام/