باکیه‌ویچ: والیبال ایران قدرتمند است

سرمربی تیم والیبال نوجوانان لهستان با بیان اینکه والیبال ایران قدرت موفقیت در تمامی تورنمنت‌های آینده را دارد، تحلیل جالبی از علت ایجاد تنش بین بازیکنان تیشم با سایر تیم‌ها از جمله ایران ارائه کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان 11 شهریورماه با قهرمانی لهستان در تهران به پایان رسید.

میخال باکیه‌ویچ سرمربی تیم والیبال نوجوانان لهستان در پاسخ به این پرسش که فدراسیون والیبال این کشور چه برنامه‌ای برای حفظ بازیکنان کنونی تیم نوجوانان و تزریق آن‌ها به تیم ملی بزرگسلان دارد؟ گفت: جواب قطعی این سوال را نمی‌دانم اما امیدوارم از بازیکنان فعلی تیم نوجوانان لهستان، ستاره‌هایی بیرون بیایند که بتوانند در تیم ملی بزرگسالان هم حضور داشته باشند.

وی تصریح  کرد: تیم والیبال نوجوانان لهستان که قهرمان جهان نیز شد، تیم فوق‌العاده‌ای است و من معتقدم این تیم می‌تواند چندین ستاره در تیم ملی بزرگسالان داشته باشد.

سرمربی نوجوانان لهستان اما در واکنش به رقابت دیرینه والیبال ایران و لهستان در تمام رده‌های سنی و ارزیابی جایگاه والیبال ایران در جهان گفت: معتقدم تیم ملی والیبال ایران تیمی بسیار قدرتمندی است که می‌تواند در تمامی تورنمنت‌های آینده والیبال موفق باشد، چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت.  از سوی دیگر ما هم تیم لهستان هستیم و تلاش می‌کنیم برای والیبال کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

باکیه‌ویچ تاکید کرد: طبیعتا در این راه تنش‌هایی هم بین تیم لهستان با دیگر تیم‌ها از جمله ایران ایجاد می‌شود. با این حال من احترام کاملی برای همه تیم‌ها بخصوص ایران قائلم.

بیشتر بخوانید: