وعده‌های پوچ وزارت؛ فن‌مارویک با آیندهوون قرارداد دارد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از خداحافظی کارلوس کی روش و البته پایان قرارداد او با فدراسیون فوتبال ایران، مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در توییتی عنوان کرد زیدان، مورینیو و کلینزمن در صف مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران هستند!

همین توییت دست آویز طنز در شبکه‌های اجتماعی شد اما بعد از گذشت چند روز صحبت از مذاکره با لورن بلان و فن مارویک هلندی مطرح شد که به واقعیت نزدیک تر بود. اما خیلی زود مشخص شد که این گزینه ها نمی توانند با ایران حتی مذاکره کنند!

برت فان‌مارویک، مربی هلندی یکی از نام‌ها بود که اولین بار یک خبرنگار عربستانی شایعه مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال ایران را مطرح کرد، ولی خیلی زود مشخص شد که او به کادر فنی آیندهوون پیوسته و با داماداش، فان‌بومل همکاری می‌کند.

سرمربی مراکش هم پرید
هروه رنار، سرمربی مراکش دیگر گزینه‌ای بود که رسانه‌ها از او نام بردند. این شایعه از آنجا قوت گرفت که مربی فرانسوی در جام ملت‌ها شاهد دو بازی تیم ملی بود. در روزهای گذشته رسانه‌های عربی نوشتند که فدراسیون فوتبال امارات هم رنار را به عنوان گزینه در نظر گرفته. این شایعات مربی فرانسوی را وادار به واکنش کرد و گفت: «هیچ توافقی با فدراسیون فوتبال امارات انجام نشده. من همچنن سرمربی مراکش هستم و روی بازی‌های بعدی تیم تمرکز کرده‌ام. این اطلاعات غیرمنطقی است، وقتی من با مراکش قرارداد دارم، چطور می‌توانم با تیم دیگری قرارداد ببندم؟» البته رنار گفت که تماس‌هایی از طرف فدراسیون امارات برقرار شده، ولی به کارش در مراکش ادامه می‌دهد و به این ترتیب حضورش در تهران هم منتفی است.