حضور سرمربی جدید روی نیمکت تیم والیبال نشسته

در حال حاضر به دنبال برنامه ریزی میزبانی مسابقات والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه هستیم که قرار است در آبان ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اظهار داشت: والیبال نشسته از تیم‌های قهرمان و پرافتخار فدراسیون و پارالمپیک است و در طول این سال‌ها هادی رضایی برای موفقیت این رشته در میادین مختلف تلاش‌های زیادی کرده است. رضایی در پارالمپیک توکیو علاوه بر هدایت تیم ملی، سرپرستی کاروان را نیز بر عهده داشت که مانند همیشه شاهد کارنامه موفقی از او بودیم.

وی افزود: در حال حاضر به دنبال برنامه ریزی میزبانی مسابقات والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه هستیم که قرار است در آبان ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شود و هادی رضایی سرپرستی کل مسابقات را بر عهده دارد و به عنوان نماینده فدراسیون جهانی در این رویداد حضور خواهد داشت.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: بر اساس تصمیم فدراسیون، انجمن و نیز خود هادی رضایی مقرر شد در رویداد آسیا و اقیانوسیه از ظرفیت‌های موجود در این رشته استفاده کنیم و بعد از این رقابت‌ها در خصوص کادر فنی برای رویداد مسابقات جهانی و بازی های پاراآسیایی چین تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: تیم ملی ما به دلیل حضور در اردوهای متعدد به جهت آمادگی برای پارالمپیک کمی خسته است و نیاز به استراحت دارد، اما در رویداد آسیا و اقیانوسیه شاکله اصلی همان تیم ملی است که در پارالمپیک عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و با توجه به اهمیت بحث پشتوانه‌سازی در صورت لزوم از ظرفیت‌های جدید نیز بهره خواهیم برد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: افتخار آفرینی ها و تلاش های هادی رضایی، مربیان و تیم ملی والیبال نشسته بر کسی پوشیده نیست و ما همواره از این تیم برای حفظ دفاع از عنوان قهرمانی جهان و پارالمپیک حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:
ملی‌پوش والیبال نشسته: نبود هادی رضایی لطمه بزرگی به تیم وارد می‌کند
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: فقط برای قهرمانی به توکیو رفته بودیم
پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو| رضایی: قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته نشانه بها دادن به مربی…

انتهای پیام /