طالقانی: کشتی نشان داد که همه ورزش یک طرف و کشتی یک طرف

محمدرضا طالقانی گفت: نتایج آزادکاران نشان داد که همه ورزش ایران یک طرف و کشتی یک طرف و علاقه مردم به کشتی بسیار زیاد است.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدرضا طالقانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: همانگونه که در دیدار با ملی پوشان پیش از اعزام به رقابت های جهانی به آن ها گفتم که شما موفق می شوید و کادر فنی خوبی در کنارتان است، دیدید که جوانان ایرانی با افتخارآفرینی که داشتند باعث غرور و افتخار ملی شدند.
وی ادامه داد: واقعا از این قشنگ تر چه می شد، این نتایج هم باعث غرور کشتی گیران ما شد و هم باعث شد که مردم ما احساس غرور و افتخار کنند. واقعا مردم مشتاقانه کشتی را دوست دارند و همه فهمیدند که تمام ورزش ما یک طرف و کشتی ما یک طرف و در آن زمان ها که نیاز است، کشتی آبروی ورزش و مردم را در میادین بین المللی حفظ می کند.
رئیس اسبق فدراسیون کشتی اظهار داشت: به دلیل ایام عزاداری پایان ماه صفر در مشهد مقدس به سر می برم اما در این دو روزی که در مشهد هستم آنقدر مردم به من لطف و محبت داشتند که باید بارها کرونا گرفتاه باشم چراکه هرکس به من می رسد به خاطر موفقیت های کشتی من را بغل می کند و تبریک می گوید و این برای من زیباترین چیز است.
این پیشکسوت گرانقدر کشتی در مورد پیش بینی اش از موفقیت کشتی گیران تصریح کرد: این حرف را از روی تجربه 40 ساله گفته ام و برای خودم دلایلی هم دارم و چیز زیادی نگفتم. اما تلاش کادر فنی و کشتی گیران در این مدت به ثمر نشست و این حق کشتی گیران ما بوده که بعد از چندین سال دوباره موفق شوند و مردم را خوشحال کنند.
وی در مورد کشتی حسن یزدانی گفت: کشتی گیران ما خیلی خوب هستند و ما چیزی به اسم باخت بس داریم و یقین داشتم که حسن یزدانی هم می تواند کشتی را ببرد.
طالقانی در مورد ادامه راه کشتی اظهار داشت: هرچقدر که به کشتی بها داده شود و برنامه ها بهتر انتجام شود موفقیت بیشتر است و امیدوارم که کشتی راهی را که شروع کرده به خوبی ادامه دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از همین امروز از این نفرات حمایت شود و اگر دست روی دست بگذاریم در المپیک می گوییم که چرا کشتی را را باختیم و از نظر من برای موفقیت در آن روز از همین امروز هم دیر شده است.

بیشتر بخوانید:
مسابقات جهانی کشتی فرنگی| فینالیست‌های 4 وزن نخست مشخص شدند/3 برنز در انتظار ایران
کشتی فرنگی قهرمانی جهان| صعود پشتام به مرحله یک چهارم
کشتی فرنگی قهرمانی جهان| کیش و مات حریف کره‌ای و صعود مختاری به یک…

انتهای پیام /