رضایی: با تمام توان در دیدار نیمه‌نهایی والیبال باشگاه های آسیا به میدان می‌رویم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان با بیان این‌که بازیکنان ایران همیشه در مسابقات سخت بازی خوبی از خودشان به نمایش می‌گذارند، گفت: مسابقه مرحله نیمه‌نهایی قطعا بازی مرگ و زندگی است و به طور حتم با تمام توان به مصاف حریف خواهیم رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید رضایی پس از پیروزی فولاد سیرجان برابر دایموند فود تایلند در آخرین روز مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، افزود: همانطور که پیش بینی می‌شد با برد دو ست اول و دوم توانستیم به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم.

وی درباره بازی با دایموند فود، گفت: این بازی فرصت خوبی بود تا از بازیکنانی که در دیدارهای قبلی استفاده نکردیم، استفاده کنیم تا آن‌ها هم در سطح آمادگی مناسب و مطلوب قرار گیرند و اگر نیاز شد در دو دیدار باقی مانده به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم فولاد سیرجان، تصریح کرد: تیم دایموند چیزی برای از دست دادن نداشت. این تیم در ست دوم با توجه به اشتباهات بازیکنان ایران جرات بازی بهتر را پیدا کرد و بازی بسیار خوب و بدون ترس انجام داد تا جایی که در ست سوم فاتح میدان شد. البته توان والیبال ایران قطعا بالاتر از تایلند است و می‌توانستیم سه بر صفر پیروز میدان باشیم.

وی در خصوص بازی نیمه‌نهایی تیم فولاد سیرجان برابر ناخون راتچاسیما، گفت: بازیکنان والیبال ایران همیشه در مسابقات سخت بازی خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند و بازی پنج‌شنبه قطعا بازی مهم و مرگ و زندگی خواهد بود و به طور حتم با تمام توان به مصاف حریف خواهیم رفت تا انشاءالله بهترین نتیجه کسب شود.

رضایی در پایان درخصوص مصدومیت محمد صادقی دریافت کننده تیم فولاد سیرجان که در پایان ست نخست مسابقه با دایموند فود دچار مصدومیت شد، گفت: خوشبختانه مصدومییت وی به خوبی کنترل شد و انشاالله شرایط بازی در دیدارهای بعدی را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
بهبودی: برای صعود به فینال قهرمانی والیبال باید تمرکز بیشتری داشته باشیم
رزم فر: حریف را دست کم گرفتیم/ روز آرامی داشتیم
همایونفرمنش: سبک والیبال شرق آسیا کمی پیچیده و دشوار است/ بازی با تایلند مرگ و زندگی است
سرمربی تیم والیبال دایموند: مقابل ایران تجربه کسب کردیم
قهرمانی تهران در مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۴ سال ایران
حسین سلیمانی سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان پسر شد
برنامه چهارمین روز قهرمانی باشگاه‌های والیبال آسیا + نتایج روز سوم
رئیس فدراسیون والیبال به سازمان لیگ ماموریت ویژه داد

انتهای پیام/