چرا مهدی ترابی افت کرد؟

بی‌شک مهدی ترابی سوپراستار پرسپولیس در دو فصل اخیر بوده و هر بار کار گره خورده این مهدی ترابی بوده که تیمش را نجات داده اما از زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران شد ترابی هم افت کرد!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی ترابی مقابل کره جنوبی هم به نیمکت میخکوب شد تا روند نیمکت‌نشینی این بازیکن ادامه داشته باشد!

مهدی ترابی از قول سایت‌های معتبر و برخی منابع فوتبالی مهم‌ترین ابزار تهاجمی پرسپولیس برای مقابله با الهلال به شمار می‌آمد. اتفاقاً سایت فیفا هم روی نام ترابی به‌عنوان مهم‌ترین اسلحه سرخ‌ها در این جدال مانور کرده بود و به تبع پیش‌زمینه ذهنی در رسانه‌های داخلی، خودمان در رسانه‌های مکتوب هم تصویر ترابی را به‌عنوان تک ستاره پرسپولیس روی جلد برده بودیم.

همه ما تصور می‌کردیم اگر قرار بر درآوردن بازی باشد ترابی مهم‌ترین و نخستین گزینه است و با اینکه همه از تیم بودن پرسپولیس می‌گویند اما در کارهای خلاقانه و آنچه که نتیجه بازی را تغییر خواهد داد نگاه‌ها به این ملی‌پوش خوش تکنیک و فانتزی خواهد بود. 

اما آنچه در ریاض اتفاق افتاد دقیقاً عکس این اتفاق بود. او بدون حتی یک درصد تمرکز، روی بازیکنان حریف خطا میکرد و نمیتوانست برای مهاجمان تیم بازیسازی کند و حتی خودش وقتی تعویض شد نیز از عصبانیت نمیدانست چه بگوید که یحیی سمت او آمد و ارام کرد.

در هر صورت ترابی با ادامه نیمکت‌نشینی در تیم ملی قطعا در پرسپولیس نیز افت خواهد کرد مگر اینکه بتواند از لحاظ روانی به شرایط آرمانی برگردد.

بیشتر بخوانید:

بازیکن پرسپولیس تراکتور را به دردسر انداخت

ژاوی:ضربه سر من مقابل پرسپولیس را بیرانوند بی نظیر مهار کرد

بدهی 700 هزار دلاری وزارت ورزش به پرسپولیس در ماجرای برانکو

انتهای پیام/