تارتار: تفاوت ما و استقلال بازیکن خارجی آنها بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:تفاوت دو تیم بازیکن خارجی بود که به استقلال اضافه شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی تارتار در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، در ابتدای بازی هم موقعیت گلزنی به دست آوردیم اما در ادامه گل بد خوردیم. بازیکن خارجی حریف که روی بازی هم تاثیرگذار بود. در ادامه هم موقعیت‌های گلزنی داشتیم اما کم دقت بودیم اما در نیمه دوم هم بازی را دوباره خوب شروع کردیم اما در اواخر نیمه دوم و در دقیقه 75 دفاع راست ما مصدوم شد و 10 نفره بازی کردیم.

وی افزود: او لنگ لنگان بازی را ادامه داد و از همان جناح فرصت نصیب استقلال شد. در ضدحملات که یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتیم نتوانستیم به گل برسیم . تفاوت دو تیم بازیکن خارجی بود که به استقلال اضافه شده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: با برخوردی که بین دو بازیکن در نیمه اول رخ داد ما متضرر شدیم زیرا مجبور شدیم یک تعویض اجباری داشته باشیم. بازیکن خارجی حریف هم یک گل باکلاس بالا به ما زد. در نیمه دوم فشار خوبی به استقلال وارد کرده بودیم. متأسفانه بعد از اینکه دو تعویض خودمان را انجام دادیم دفاع راست‌مان مصدوم شد و ما تعویضی در اواخر بازی نداشتیم.در نهایت بازیکن خارجی استقلال توانست نتیجه را به سود این تیمش رقم بزند.

بیشتر بخوانید:
تارتار: اعتقادی به استفاده چرخشی از بازیکنان ندارم
تارتار:بحث واکسن جدی‌تر شود تا هواداران بتوانند به ورزشگاه‌‌ها بیایند
واکنش تارتار به خداحافظی حدادی فر: می‌خواستم او کریم باقری ذوب آهن باشد

انتهای پیام/