لطیفی: امیری را می‌توان به حمید استیلی در نسل ۹۸ شبیه کرد

در زمان کی‌روش از لحاظ تهاجمی مشکل داشتیم و فقط به دنبال فوتبال تدافعی و دفاع-ضد حمله بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در خط هافبک خیلی خوب و کنترل شده کار کردیم. حضور عزت اللهی، نوراللهی و حاج صفی باعث شده بود تا تلفیقی از جوانی و تجربه را در اختیار داشته باشیم و در خط هافبک با هماهنگی و هارمونی بسیار خوبی کار کنیم و بسیار برتر از حریف باشیم. سردار یک مهاجم باکس کم نظیر است و در ۱۸ قدم خارق العاده عمل می‌کند. ما هرچقدر هجومی‌تر و مالکانه‌تر بازی کنیم کار سردار بیشتر دیده می‌شود

وی افزود: امیری را می‌توان به حمید استیلی در نسل ۹۸ شبیه کرد. او بازیکنی فداکار و دونده است و اصلاً به دنبال خودنمایی و تک روی نیست. امیری همه وجود خود را برای تیم می‌گذارد و با خلاقیت بالا و پاس‌های فوق العاده هوشمندانه به تیم ملی کمک شایانی می‌کند. خوشحالم که بازیکنی، چون وحید امیری را داریم.

لطیفی در پایان گفت: ایران برزیل آسیا است و بازیکنان خلاق و تکنیکی زیادی دارد. گل علی قلی‌زاده روی نبوغ تکنیکی و خلاقیت فردی او به ثمر رسید و ارتباطی به تاکتیک سرمربی ندارد. این اعتماد به نفس بالا، چپ پا بودن و نحوه‌ی به ثمر رسیدن گل ما را به یاد نوابغی، چون مارادونا و مسی می‌اندازد. کریستیانو رونالدو در ۱۸ قدم مهاجم بی نظیر و بسیار گلزنی است، اما حتی او هم نمی‌تواند چنین گل‌هایی بزند و این ارزش کار قلی‌زاده را بسیار بالاتر می‌برد.

بیشتر بخوانید:
علی لطیفی : پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و امسال هم مدعی خواهد بود
علی لطیفی: دلال‌ها خوب تیمی برای استقلال بستند
لطیفی: مجیدی کم تجربه است/ فرهاد سرمایه استقلال است

انتهای پیام /