مربی نفت مسجد سلیمان: پرسپولیس هم از داوری متضرر شده ولی با ما فرق دارد

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: می‌دانم پرسپولیس هم از داوری متضرر شده ولی فرقش این است که پرسپولیس امتیاز از دست نداد ولی ما امتیاز از دست دادیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، عبداللهی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: در مورد تیم خودمان باید بگویم که دو هفته بد و سخت را گذراندیم. در بازی با آلومینیوم یک بر صفر جلو بودیم اما داور پنالتی بیرون محوطه جریمه علیه ما گرفت. مقابل مس رفسنجان هم یک پنالتی سختگیرانه گرفته شد.

وی ادامه داد: در این دو بازی دو پنالتی علیه ما گرفته شد حتی اگر داور محروم هم بشود دیگر سودی برای تیم ما ندارد. ما امتیاز از دست داده‌ایم، نفت مسجدسلیمان تیمی نیست که 10 ملی‌پوش داشته باشد ما می‌توانیم یک بر صفر یا دو بر یک برنده شویم اما اگر با تصمیم شبهه‌برانگیز داور امتیاز از دست بدهیم دیگر نمی‌دانیم چه کنیم. خط طولی زمین متعلق به داور است و ارتباطی به کمک داور ندارد اما کمک داور در بازی آلومینیوم اراک توپی که از بیرون محوطه بود را داخل محوطه جریمه و پنالتی اعلام کرد این دیگر برای تیم ما قابل جبران نیست دو هفته سخت را پشت سر گذاشتیم.

مربی نفت مسجد سلیمان تأکید کرد:‌می‌دانم پرسپولیس هم از داوری متضرر شده ولی فرقش این است که پرسپولیس امتیاز از دست نداد ولی ما امتیاز از دست دادیم. در این دو هفته سعی کردیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بعد از این مسائلی که گفتام سعی کردیم از لحاظ روحی و روانی تیم را در شرایط خوبی قرار دهیم فردا هم امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و بازیکنان با جسارت خوبی بازی خوبی مقابل پرسپولیس به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: نفت مسجدسلیمان دیرتر از همه تیم‌ها تشکیل شده و فردا ششمین بازی تدارکاتی ما است که انجام می‌دهیم و می‌خواهیم به پلن اولی که برای تیم طراحی کردیم و مدنظر سرمربی است، برسیم. مطمئنا در انتهای فصل در جایگاه خوبی قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام /