نظر کارشناسان داوری درباره صحنه پنالتی بازی امروز تیم‌های پرسپولیس – پیکان

کارشناسان داوری درباره صحنه پنالتی بازی امروز تیم‌های پرسپولیس – پیکان نظر دادند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  کارشناسان داوری درباره صحنه پنالتی بازی امروز تیم‌های پرسپولیس – پیکان نظر خود را اعلام کردند:

سلیمانی : دروازه بان تیم پرسپولیس زمانی که می‌خواهد جدال هوایی کند قبل از اینکه دست راستش به توپ برسد، دست چپش به سر مدافع حریف ضربه می‌زند و بعد با دست راست، توپ را لمس می‌کند یعنی ابتدا خطا می‌کند و بعد به توپ ضربه می‌زند بنابراین اعلام پنالتی درست بود.

نوذر رودنیل: کار آقای مهدوی در این صحنه خیلی خوب بود. آقای لک بلند شد و با دست راست توپ را زد و با دست چپ گردن بازیکن را و پنالتی کاملا درست بود. سید جلال هم برای اعتراض شدیدی که کرد حتما باید اخطار می‌گرفت گه داور ملاحظه کرد و کارت نداد‌.

نوید مظفری: حامد لک با دست چپ به مهاجم تیم پیکان ضربه می زند و اعتراض کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بی دلیل بود. پنالتی کاملا درست بود.

هادی دزفولی: به هیچ وجه پنالتی نبود و برخوردی که به خطا ختم شود، رخ نداد. دروازه‌بان پرسپولیس ابتدا توپ را زد و این صحنه نمی‌توانست پنالتی باشد. دقیقاً از این لحظه به بعد داور اشتباهات زیادی داشت. هرچند همین پنالتی به اشتباه گرفته شده نیز باید تکرار می‌شد، چون دو بازیکن از هر دو تیم پیش از ضربه داخل محوطه جریمه شدند.

حسین عسگری: لک اصلا با دست توپ را نمی‌زند و فقط از پشت و با دو دست به پشت گردن و سر بازیکن می‌زند و تصمیم داور هم درست بود.

بیشتر بخوانید:

انتقاد حسینی از شرایط فعلی تیم پرسپولیس
لک:کلین شیت برایم مهم نیست
پیروانی: مطمئن شدم می‌خواهند تیمی دیگر را جای ما به لیگ…

انتهای پیام/