اسماعیل حلالی: چرا باید به یک خارجی به خاطر نشستن روی نیمکت به یورو پول بدهیم

چند سال است که می‌گویم چرا باید به یک خارجی به خاطر نشستن روی نیمکت به یورو پول بدهیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبلا هم گفتم که وزارت ورزش باید زودتر تکلیف پرسپولیس را مشخص کند. اگر می‌خواهند صدری را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند، خب زودتر حکمش را بزنند. اگر هم قرار است فرد دیگری را بگذارند، خب انتخاب نهایی شان را انجام دهند تا هواداران از بلاتکلیفی دربیایند و تیم به یک آرامش برسد. من به شخصه می‌بینم که صدری با وجود اینکه سرپرست موقت است انصافا کار را زمین نگذاشته و همه امورات را پیش می‌برد. کلی پول در این مدت به باشگاه آورده که این موضوع نشان می‌دهد دارد کارش را انجام می‌دهد. فقط از شخص وزیر می‌خواهم هر اتفاقی که قرار است بیفتد، همین حالا و خیلی زود انجام شود تا پرسپولیس ضرر نبیند.

وی افزود: چند سال است که می‌گویم چرا باید به یک خارجی به خاطر نشستن روی نیمکت به یورو پول بدهیم. کل فصل رادو روی نیمکت است. شاید حالا اتفاقی بیفتد و در طول سال ۴ بار هم بازی کند. پول خوب و به یورو را باید به بازیکنی بدهند که ۳۰ بازی در طول فصل انجام دهد و مفید باشد. نه اینکه رادو فقط تمرین می‌کند و کلا ۴ بازی در طول سال هم به او نمی‌رسد.

حلالی در پایان گفت: مگر هرکی به هرکی است که بخواهند پرسپولیس را از آسیا کنار بگذارند. اصلا مگر جراتش را دارند که پرسپولیس را حذف کنند. من نمی‌دانم افشین چه چیزهایی می‌داند و یا به گوشش رسیده است، ولی بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد.

بیشتر بخوانید:
حلالی:کره ای ها دنبال حاشیه نیستند و فهم خوبی از فوتبال دارند
اسماعیل حلالی: به راحتی می‌توانیم از سد الهلال بگذریم
حلالی: پرسپولیس به راحتی می‌تواند از سد الهلال بگذرد

انتهای پیام /