صحبتهای مهم وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از پیست توچال+فیلم

حمید سجادی در حاشیه بازدید از پیست توچال و حضور در اردوی انتخابی المپیک در ارتباط با‌پرداختی های باشگاه های استقلال و‌ پرسپولیس و ورود دلال ها به این قضیه مطالبات نیستم و قولی دراین رابطه نداده ام.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمید سجادی در حاشیه بازدید از پیست توچال و حضور در اردوی انتخابی المپیک در ارتباط با‌پرداختی های باشگاه های استقلال و‌ پرسپولیس و ورود دلال ها به این قضیه عنوان کرد: من مسئول پرداخت مطالبات نیستم و قولی دراین رابطه نداده ام.مدیریت اجرایی داخل باشگاهها به خودشان مربوط است. برای رفتن به سمت خصوصی سازی باشگاهها عبور از این شرایط و بحران های مالی لازم است. من از این واسطه ها در باشگاهها اطلاعی ندارم و این مسائل به مدیریت باشگاهها بستگی داد.

سجادی درمورد ادغام بودجه که باعث میشود IOC آن را دخالت دولت در ورزش تشخیص دهد گفت:من چیزی در این مورد نه خوانده و نه دیده ام و همچین چیزی وجود ندارد.در جهان قانونی برای عدم حمایت دولت برای کمک مالی به فدراسیون ها وجود ندارد، برخی کمیته های المپیک دیگر کشورها اصلا منابع دولتی ندارند. این منابع دولتی صرفا نوعی کمک است و به همین کمک ها بودجه میگویند وگرنه ما برای فدراسیون ها بودجه نداریم.

وی در ارتباط با مجوز فعالیت بانوان در بعضی از رشته های پرورش اندام گفت‌: تعدادی از رشته های پرورش اندام برای بانوان هنوز مجوز و دستورالعمل لازم را کسب نکرده اند و شخصا در حال پیگیری این موارد هستم.ممنوعیت خاصی ایجاد نشده است بلکه برخی از ورزشهای بانوان هنوز مجوزها و دستورالعمل های لازم را نگرفته اند، ابتدا باید این ورزش ها استانداردسازی و مجوزشان صادر شود تا با خیال راحت به این ورزشها بپردازند.

وزیر ورزش درباره مجزا شدن بودجه وزارت ورزش اظهار داشت:در سال های قبل هم روال کار اینطور بود که بودجه کشور مانند کمیته های المپیک و پارا المپیک به وزارت ورزش که وارد میشد با هماهنگی وزارت اتفاقات بعدی پیگیری میشد اما در حال حاضر برنامه ریزی برای این بودجه از 4 ماه قبل صورت گرفته و فقط درخواست ما نبوده که این اتفاق بیفتد. با کمال احترام بودجه در اختیار کمیته المپیک و پارا المپیک قرار میگیرد. و این برنامه ریزی و نگاه سازمان برنامه بودجه بوده است و وزارت ورزش نقشی دراین تغییر ندارد.

بیشتر بخوانید:

حمید سجادی: با صدری و هیات مدیره کار پرسپولیس را جلو می بریم/ پرسپولیس…
چرا سجادی استقلال را به عنوان تیم وزارت انتخاب کرد؟
سجادی همچنان در انتخاب مدیر پرسپولیس و معاون خودش ناکام مانده است

انتهای پیام/