حامد پاکدل: از بچگی وقتی توی کوچه و خیابان به عشق پرسپولیس بازی می‌کردیم

از اینکه می‌خواهند در پست من بازیکن بگیرند دلسرد نمی‌شوم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حامد پاکدل بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با انگیزه فراوان به پرسپولیس آمدم. می‌خواستم به یکی از آرزوهای دوران کودکی خودم جامه عمل بپوشانم و حتی می‌توانید بپرسید که اصلا به مسائل مالی هم توجهی نداشتم. می‌خواستم و می‌خواهم به پرسپولیس کمک کنم و بازیکن مفیدی برای این تیم باشم.

وی افزود: تیم بزرگ پرسپولیس بازیکن خوب می‌خواهد چون در چند جبهه باید بازی کند و انتظارات از این تیم بالاست. بنابراین دلیلی ندارد من با شنیدن چنین اخباری بخواهم ناراحت شوم. پرسپولیس یا هر تیم بزرگ دیگری در نقل و انتقالات تقویت می‌شود و من بازیکن هم فقط یک وظیفه دارم و آن تمرین کردن است. آن کسی که تصمیم می‌گیرد کدام بازیکن بازی کند یا کدامیک بازی نکند سرمربی تیم است.

پاکدل در پایان گفت: گفتم که پرسپولیس عشق دوران کودکی من بوده است. از بچگی وقتی توی کوچه و خیابان بازی می‌کردیم در رؤیا و تخیلات خودم به پرسپولیس و بازی در این تیم فکر می‌کردم و حالا این رؤیا رنگ واقعیت به خود گرفته است. شاید همان طور که گفتم از مصدومیت خسته شده باشم اما این پیراهن خوشرنگ را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم. ضمن آن که خوب می‌دانم برای حفظ این پیراهن باید بجنگم و مبارزه کنم. هیچ چیزی ساده بدست نمی‌آید. من پیراهن پرسپولیس را با دنیا عوض نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید:
پاکدلِ پرسپولیس به حامد آلومینیوم می‌رسد؟
حامد پاکدل: اهداف بزرگی در پرسپولیس دارم
پاکدل: پرسپولیس برای قهرمانی آسیا می جنگد/ انگیزه زیادی برای خوشحالی هواداران دارم

انتهای پیام /