سلطانی فر: چند برابر مدال‌های موزه در خانه قهرمانان است/ نامه فیفا را چه کسی دیده است؟


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسعود سلطانی فر اظهار داشت: چند مورد از فدراسیون ها حجم زیادی از کاپ ها و ایدمان های خود را تقدیم کردند و تجمیع اینها تایید کننده این است که هر چه سریعتر باید این موزه المپیک و پاراالمپیک باید احداث می‌شد. با همگرایی خیلی خوبی کار تا اینجا جلو رفته و بخش هایی از ویترین‌ها و قیمت‌هایی که باید این یادمان ها و کاپ ها قرار گیرد، ایجاد شده است. چند برابر این مدال ها در خانه قهرمانان است و به دلیل نبود جا در دید نیست و به دلیل سرقت‌ها و حادثه ها از بین رفته است.

سلطانی‌فر ادامه داد: امیدوارم این اقدام را با احداث ساختمان اصلی موزه ورزش در طی 2 سال عملی کنیم. از نظر ما این کار با جدیت دنبال می‌شود و صالحی امیری و دوستان کمیته ملی المپیک نیز همکاری و تلاش زیادی در این زمینه دارند.

وی در  پاسخ در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها و اینکه زیرساخت‌ها آماده شده، اما دفاتر شرعی مراجع اعلام کرده‌اند زنان نباید در ورزشگاه‌ها حاضر شوند، گفت: مراسم امروز مربوط به موزه ورزش است.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه فیفا نامه‌ای زده که وزرای ورزش نباید در مجامع فوتبال حاضر باشند، گفت: آیا این نامه به دست شما رسیده و شما دیده اید؟!

*صالحی امیری: امروز غافلگیر شدیم

سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته نیز در این مراسم گفت: محصول وفاق، همدلی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است . قهرمان های ما از سرمایه های بزرگ ملت هستند. با همت جدی وزیر هر هفته جلسات موزه را داشتیم و در آستانه افتتاح هستیم . ما امروز غافلگیر شدیم و بیش از 100 یادبود به موزه اهدا شد. 
وی افزود: پیش بینی ما این است ظرفیت بزرگی از این هدایا به ما اهدا شود به همین دلیل دو نیم طبقه موزه در همین کمیته ملی المپیک در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس