خادم: کنار نمی‌کشم/ به وزیر گفتم هیچ نیازی به کمک وزارت ندارم


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امیررضا خادم که به عنوان اولین کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی در اولین روز از ثبت‌نام از نامزدها حضور یافت درباره دلایل حضورش توضیحاتی ارائه داد.

وی با بیان اینکه حضور در حوزه معاونت پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با روحیاتش سازگار نبوده است، عنوان کرد: هر چند عملکرد من در این مدت طبق گزارش معاونت رئیس جمهور علی‌رغم تمام حواشی موجود در ورزش بعد از وزارتخانه‌های دفاع، دادگستری و اطلاعات از حواشی بسیار کمتری نسبت به ورزش برخوردار هستند در رده چهارم قرار گرفت که کمترین سؤال، استیضاح و تذکر را از سوی نمایندگان مجلس داشته است. به همین علت علاقه‌مند به رفتن من نبودند و تأکید بر تداوم حضورم داشتند اما علاقه شخصی من این بود که این اتفاق بیفتد. زمانی هم جدی شد که بحث قانون مجلس و ممانعت از حضور بازنشستگان در ورزش مطرح شد.

خادم ادامه داد: از طرفی ضمن دوستی قدیمی که با شریعتمداری وزیر کار داشتم هر دو گزینه را دنبال کردم اول وزارت کار بود که قرار شد در یکی از هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا در زمینه گردشگری فعالیت کنم و دوم بحث حضورم در یکی از 12 فدراسیونی که رؤسای آن بازنشسته بودند مطرح شد. علی‌رغم شایعاتی که در آن زمان در خصوص حضورم در فدراسیون جودو مطرح می‌شد واقعاً این فدراسیون نبود بلکه یکی از فدراسیون‌های عمومی بود. هدفم هم این بود که اگر وزارت کار نشد به این فدراسیون ورزشی بروم.

کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی تصریح کرد: بعد از استعفای آقا رسول در منزل پدرم دور هم بودیم که صحبت شد و رسول پیشنهاد حضور و ثبت‌نام‌ام در انتخابات فدراسیون کشتی را داد، اصرار وی و پیشنهادش به این خاطر بود که تنها کسی که می‌تواند تلاش‌های چندین ساله او را حفظ کرده و ادامه دهد من هستم. همان جا به صورت قطعی اعلام کردم که چنین تصمیمی ندارم و مشخصاً به این خاطر بود که اگر قرار باشد بعد از رسول من بیایم یا بعد از من رسول باشد هر اقدامی که من انجام دهم اگر با رسول مغایرت داشته باشد ممکن است حاشیه‌ساز شود و اگر منطبق باشد می‌گویند همان مسیر است.

وی ادامه داد: هنگامی که در زمان خطیب رسول مدیر تیم‌های ملی بود برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کردم اما دولت قبل با توجه به اینکه می‌دیدید قطعاً رأی خواهم آورد دو سال انتخابات را برگزار نکرد و پیغام دادند کنار بکشم که تا المپیک دو سال کشتی به صورت سرپرستی اداره شد و نهایت بعد از آن هم رسول با من صحبت کرد که اگر شما می‌آیید من نیایم و گرنه ثبت‌نام کنم که ثبت‌نام کرد و رئیس شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چطور تا چندی پیش اعلام کرده بود که علاقه‌مند به حضور در فدراسیون کشتی نیست اما به یکباره تصمیمش تغییر کرد، گفت: در وزارتخانه از من سؤال شد که آیا علاقه‌مند هستید به این سمت بروید که در مصاحبه‌ای که انجام دادیم پاسخم منفی بود چون حضورم در وزارت کار نهایی شده بود اما در این فاصله انواع و اقسام تماس‌ها را از افراد و دوستان مختلف داشتم که باز هم تأکید کردم علاقه‌مند به حضور نیستم در حالی که دو ماه قبل با مدیران کل استان‌ها هم خداحافظی کرده بودم و گفته بودم که قطعاً نمی‌مانم به وزیر هم نگفتم که استعفا می‌دهم چون گفته بود فصل بودجه است و باید بمانم و بعد از آن تصمیم نهایی اتخاذ شود که در نهایت حکم مأموریتم به وزارت کار صادر شد. مراسم تودیع هم انجام شد و در آنجا بحث وزارت کار نهایی شد.
کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی درباره حواشی رخ داده پیرامون حضورش در وزارت ورزش درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: همه می‌دانند من در این دو باشگاه چه کردم، دو تیمی که حواشی زیادی در آن جریان داشت و این مشکلات به قدری بود که امکان حضورشان حتی در لیگ بعدی نبود به خاطر اعتصاباتی که انجام می‌شد، مدیریتی که داشتند و مشکلات مالی همه را جمع کردیم، در سالی که من آمدم جمعاً 6 میلیارد تومان از طریق اسپانسر جذب کرده بودند که در زمان حضور من به 48 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و باعث سؤال سازمان بازرسی شد که آیا برای این کار مزایده گذاشته‌اید که با توضیحات ما قانع شدند به خاطر اینکه برای بعضی افراد به علت حضور من محدودیت‌هایی ایجاد شده بود و نمی‌توانستند آنچه می‌خواهند انجام دهند. اعتبار من و کار سالم‌ام را زیر سؤال بردند و فضا را به سمتی بردند که امروز من را به عنوان فردی که موفق نبوده است بشناسند. در مناظره تلفنی با دو نفر از مدیران باسابقه فوتبال این مسائل را مطرح کردم.

خادم درباره تغییر تصمیم ناگهانی‌اش برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی گفت: از این تصمیم نه رسول و نه وزارت ورزش اطلاعی نداشتند اما خودم و بعضی از هیأت‌ها که با من در ارتباط بودند و یکی، دو نفر از کاندیداها از دوستان نزدیک و هم‌دوره‌ای‌های خودم از این موضوع مطلع بودند. در عین حال که آقا رسول علاقه‌مند به ورود من بود و شخص وزیر هیچ کدام در جریان ثبت‌نام من نبودند. از طرفی علت تعویق انتخابات را نمی‌دانستم که این موضوع باعث ضرر کشتی می‌شود، کشتی نیازمند کار و حمایت جامعه است اما متأسفانه آرامش در هیچ بخشی از کشتی وجود ندارد. اینکه من دو، سه ماه قبل گفتم نمی‌آیم و روز اول ثبت‌نام کردم چه ضرری به کسی می‌رساند و یا چه مانعی برای سایرین است. نقد باید در کشتی باشد اما بی‌اخلاقی نه.

وی با بیان اینکه دیشب با سرمربیان تیم‌های ملی صحبت و دیدار داشته است، گفت: تصور من این است که نمی‌توانیم در حال حاضر امید زیادی در المپیک داشته باشیم حتی اگر تصور کنیم کشتی‌گیر ما امکان دارد به یک نفر ببازد همان یک نفر می‌تواند کشتی‌گیر ما را اوت کند یا از مدال دور کند. پس به افرادی می‌توانیم اعتماد کنیم که بالای 80 درصد شانس مدال طلا داشته باشند اگر به نقره و برنز فکر کنیم چیزی نصیبمان نمی‌شود چه در آزاد و چه در فرنگی کشتی‌گیری را نداریم که بیش از 60، 70 درصد به مدال طلای المپیک نزدیک باشد. من هم با چنین شرایطی می‌آیم و مسئولیت قبول می‌کنم.

کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی درباره برنامه‌اش برای مدیریت کردن مسائل مالی و جذب اسپانسر گفت: آن‌طور که اطلاع دارم دولت سال آینده تنها به دنبال این است که حقوق کارمندانش را جور کند و یارانه‌ها را بپردازد اگر چیزی ماند در بخش فرهنگی و ورزش هزینه خواهد شد. مهم نیست چه کسی رئیس شود هر فردی که رئیس شود باید به دنبال درآمدزایی باشد فارغ از اینکه چه کسی رئیس شود با تلاشی که در مجلس داشتیم توانستیم در بودجه امسال مبلغی را برای کشتی در نظر بگیریم که اکنون میزان دقیق آن را اطلاع ندارم اما قطعاً ورودی خواهیم داشت.

خادم در خصوص اینکه برادرش با وجود اشتیاقی که به حضور در فدراسیون کشتی داشت اما در نهایت با استعفا از این فدراسیون کناره‌گیری کرد و آیا او نیز با توجه به دوره ناموفق قبلی مدیریتش در فدراسیون ممکن است به این سرنوشت دچار شود، گفت: قائل به استعفا نیستم یا مسئولیتی را قبول نمی‌کنم یا تا انتها ادامه می‌دهم، من عاشق این کار هستم. اگر حاشیه درست نمی‌شد دوست داشتم بگویم هیچ عکاسی حضور نداشته باشد، اصلاً دنبال دیده شدن نیستم چون محدودیت ایجاد می‌کند، علاقه‌مند هستم حالم در کشتی خوب شود. از کم‌لطفی، بی‌انصافی و تهمت حالم بد نمی‌شود حالم زمانی خوب می‌شود که کاری که بلد هستم را انجام بدهم، تمام 5 سالی که به عنوان معاون وزیر کار می‌کردم حالم بد بود چون هیچ علاقه‌ای به آن حوزه نداشتم، وزیر هم در مراسم تودیع من همین حرف را زد.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی تصریح کرد: زمانی که مسئولیت فدراسیون را در دوره قبلی بر عهده گرفتم 500 میلیون تومان بودجه داشت و زمانی که رفتم 600 میلیون تومان در فدراسیون گذاشتم و رفتم. با همان اراده و تصمیم وارد کار می‌شوم اما روحیات من دیگر آن روحیات 20، 30 سال قبل نیست. فضای فکری‌ام تغییر کرده است و احساس می‌کنم تا می‌توانم اهالی کشتی را دور هم جمع خواهم کرد اما باید قبول کنیم که فضای کاری محدودی داریم، تنها یک دبیر، یک نایب رئیس و دو سرمربی تیم ملی و … داریم و افرادی را انتخاب خواهم کرد که بتوانیم با هم کار کنیم اما خواهش می‌کنم تمام دوستان کمک کنند اهالی کشتی دور هم باشند. در کارم بسیار مصمم هستم و تصمیم نهایی را خود می‌گیرم، اهل مشورت هستم و منتقدان را به هیچ وجه دشمن خود نمی‌دانم. این موضوع را زمانی که جوان‌تر بودم ثابت کرده‌ام از افرادی که در انتخابات مقابل من بودند استفاده کردم زمانی که در مسابقات جهانی 2001 دبیر را انتخاب کردم و به مسابقات جهانی بردم و محمد طلایی را کنار گذاشتم کسی که هم اتاقی و دوست من در تمام دوران کشتی‌ام بود محمدی و طلایی علیه من مصاحبه کردند که آنها را دور زده و گول زده‌اند اما دبیر را انتخاب کردند چون می‌دانستند که به درد این کار می‌خورد و او نیز توانمندی‌هایش را نشان داد و ثابت کرد که تصمیم درستی گرفته‌اند. نمی‌توانیم بگوییم آینده چه خواهد شد. تلاش می‌کنم کمبودها را برطرف کنم اما کنار نمی‌کشم، نمی‌آ‌یم چیزی به دست آورم، مطمئن هستم آخرش هم با ذهنیت خوب اهالی کشتی نمی‌روم.

وی در پاسخ به این سؤال که وقتی این موضوعات را می‌داند با چه انگیزه‌ای ورود کرده است، گفت: چون عشقم است و دوست دارم. سعی کردم خدمت کنم در سال‌هایی که می‌گویند خادم از کشتی دور بوده است می‌توانید از اعضای فدراسیون سؤال کنید که چه کارهایی برای کشتی انجام داده‌اند.

خادم در خصوص اینکه چرا در این سال‌ها سکوت داشته است و هیچ اظهارنظری درباره کشتی به عنوان یکی از پیشکسوتان این رشته نداشته است، گفت: چون نسبت به برخی موضوعات منتقد بودم پس در جاهایی هم که موافق بودم ترجیح دادم سکوت کنم تا دوگانگی ایجاد نشود. سال 79 -80 که رئیس فدراسیون شدم مطمئن بودم از دوستانی که پیشکسوت من هستند بهترم،  امروز هم که آمدم احساس می‌کنم که بهتر هستم. امروز پخته‌تر و باتجربه‌تر از قبل هستم و انگیزه‌ام برای کار کردن بیشتر است، ارتباطات خوبی هم دارم که می‌توانم از آن برای پیشرفت کشتی استفاده کنم.

کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی درباره انتقاداتی که به عملکرد رسول خادم در زمان ریاستش در فدراسیون کشتی می‌شود و اینکه آیا همان مسیر را ادامه خواهد داد یا نه، گفت: همه می‌دانند که فدراسیون خادم، فدراسیونی توانمند و بسیار پرکار بود و به نفع کشتی و در مسیر کشتی کار کرد، هر آدم منصفی به این اعتقاد دارد، اصل هم این است که کار در مسیر درست باشد اما به صورت مشخص می‌گویم که به برخی اقدامات منتقد بودم به عنوان مثال نیاز نبود در برخی بخش‌ها این همه گستردگی ایجاد شود. شاخه‌های زیادی به کشتی اضافه شد که باید جمع شود، نیروی انسانی زیادی در فدراسیون فعالیت می‌کنند که با توجه به شرایط مالی کشور خواسته یا ناخواسته باید کاهش پیدا کند. برخی تصمیمات فنی و اجرایی هم جزو برنامه‌هایم است که متفاوت با برنامه‌های آقا رسول خواهد بود. دوستانی که بسیار مدعی و توانا هستند یک نفر را که در حد نوجوانان و جوانان به تیم‌های ملی معرفی کرده‌اند اسم ببرند. من به برخی بخش‌ها و عملکردها نقد دارم اما سعی می‌کنم در عمل هر جایی که محل ایراد است بر اساس تفکرات خودم اصلاح کنم. انتظار نداشته باشید که برادرم را در اینجا نقد کنم. نامه مأموریتم به وزارت کار آمده که اگر رأی بیاورم آنجا مدیر نمی‌شوم و اگر رأی نیاورم به آنجا خواهم رفت. آینده‌ام مشخص است و تصور می‌کنم اگر هم در کشتی نباشم مانند گذشته اطراف کشتی خواهم بود.

دارنده مدال برنز المپیک در پاسخ به این سؤال که در سال 2004 چه اصراری داشت با وجود اینکه خودش می‌دانست شرایط مناسبی برای حضور در المپیک آتن ندارد اما به عنوان نماینده ایران اعزام شود، گفت: در سال 2004 قطعاً در 84 کیلوگرم مدال نمی‌گرفتیم اما نکته این بود که یک ایرانی برای پنجمین بار در المپیک شرکت کند این افتخار هم برای من و هم برای کشور بود چرا که تعداد افراد محدودی این حضور را داشته‌اند اما به من و رسول برچسب حکومتی بودن زدند. در حق من و در حق کشور جفا شد. همان اتفاقی که برای هاشمی‌طبا افتاد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در این سال‌ها با وجود مسئولیت‌های متعدد در وزارت ورزش و جوانان اظهارنظر روشنی درباره کشتی نداشته است و در سخت‌ترین شرایط برادرش را به عنوان برادر بزرگتر کمک نکرده است، گفت: در هر صورت من به گونه‌ای کار می‌کردم که نمود بیرونی نداشته باشد همه رسول خادم را می‌شناسند که آدم مستقلی است و تصمیماتش را خودش می‌گیرد. در تمام این سال‌ها من و رسول نه برای کاری که انجام دادیم با هم مشورت کردیم و نه از یکدیگر اجازه گرفتیم بلکه کاری را که فکر می‌کردیم درست است انجام دادیم اما هر کجا که هم نیاز بود به هم کمک کردیم در ماجرای انتخابی پرویز هادی و کمیل قاسمی پیش از المپیک لندن ممکن بود معضل بزرگی درست شود و لطمه بزرگی به کشور وارد شود اما من 30، 40 نماینده آذری‌زبان مجلس را جمع و مدیریت کردم. سؤال کنید تا ببینید چطور جلوی تحرکات را گرفتم.

خادم در خصوص اعتراف فائقی به مهندسی شدن انتخابات فدراسیون کشتی و به ریاست رسیدن او در آن زمان و اینکه آیا در این دوره هم شاهد چنین اتفاقی خواهیم بود یا نه، گفت: زمانی که مجلس بودم به سلطانی‌فر گفتم اگر بخواهم به کشتی بیایم هیچ نیازی به کمک وزارت ورزش ندارم و اگر بخواهم ورود کنم رأی لازم را خودم از مجمع خواهم گرفت. اما سؤال من این است چطور 40 نفر حق دارند در انتخابات دخالت کنند اما یک نفر حق ندارد. دوستانی که مخالف مهندسی کردن انتخابات هستند چرا تلاش می‌کنند وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک را ببینند. چطور برای من خوب است اما برای رقیبم بد است. هر مسئولیتی داشته یا نداشته باشم معتقدم تا زمانی که دولت عضو مجامع فدراسیون‌ها است و سخت‌افزار، نرم‌افزار و مسائل مالی در اختیارش است باید ذی‌حق باشد. 

اما این به معنای تخریب فردی که انتخاب شده نیست وقتی مجمع رأی داد باید حمایت شود، می‌گوید بعدازظهر وزارت اعلام کرده و چرا خادم صبح روز اول ثبت‌نام کرده است مگر همان یک روز بوده است؟ چه مشکلی وجود دارد که افکار عمومی را مسأله‌دار می‌کنیم. مجمع ارتباط من را با اعضا می‌داند اما با این کارها افکار عمومی متأثر می‌شود، هر فردی که مسئولیت می‌گیرد به افکار عمومی نیاز دارد. خوشحالم که با ورود من فضای کشتی گرم شده است و بیشتر دیده می‌شود همین موضوع باعث ترغیب حامیان مالی می‌شود. اگر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در انتخابات دخالت کنند اشکالی ندارد من به عنوان کاندیدا باید سعی کنم رأی مجمع را بگیرم.

کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی در خصوص اینکه اما وزارت ورزش با فشار به هیأت‌های استانی می‌تواند رأی آنها را برای کاندیدای موردنظرش داشته باشد، گفت: چنین موضوعی شدنی نیست و از انتخابات فدراسیون قایقرانی دیدید که در نهایت این رؤسای هیأت‌ها رأی را می‌نویسند اما شاید به رؤسایشان بگویند آنچه شما گفته‌اید را انجام دادیم در سال‌هایی که من حضور داشتم هیچ فشاری به ادارات کل نبوده است. در انتخابات قایقرانی هم همه فکر می‌کردند نظر وزارت روی فرد دیگری است که رأی نیاورد اما اگر رئیس انتخاب شده حمایت نشود جای بحث دارد.

خادم درباره عدم پاسخگویی رسول به رسانه‌ها در زمان حضورش در فدراسیون و اینکه او نیز روال برادرش را ادامه خواهد داد یا نه، عنوان کرد: سابقه من نشان داده است که چگونه عمل کرده‌ام، از رسانه‌ها پنهان نمی‌شود، رسانه‌‌ها باید به حرکت کشتی کمک کنند هیچ کسی پشت در اتاق من نمی‌ماند.

وی در خصوص اینکه با وجود تجربه تلخی در سال 81 داشت و پیش از این نیز ابراز بی‌تمایلی برای حضور در انتخابات کرده بود چطور تصمیمش تغییر کرد، گفت: حرف دلم را زدم به خدا قسم غیر از این نیست. اگر رأی آوردم یا نیاوردم یک عکس یا خبر از من کار نکنید. نمی‌توانید دو روز هم در خانه کشتی دوام بیاورید. آیا مسائل مالی کشتی به گونه‌ای است که بتوان فکر کرد از کنار آن می‌توان سودی برد؟ برخی کنار کشتی هستند تا کارشان راه بیفتد نه در وسط کشتی. کسی که رئیس فدراسیون می‌شود وقت نمی کند به شهرداری برود تا کارش راه بیفتد. از نظر مالی هم این طور نیست واقعاً علاقه‌مند هستم و تمام تلاش را می‌کنم تا دیده نشوم، فقط به خاطر دلم آمدم و اعتبار و آبرویم را گذاشتم.

دارنده مدال برنز المپیک در پاسخ به این سؤال که برنامه‌اش برای‌آینده چیست، گفت: در دوره قبل ریاستم یک طرح استعدادیابی گذاشتیم که استعدادهای خوبی از جمله همین سوریان از دل آن خارج شد. اولویت اول من مربیان هستند، امروز مربیانی که اعتماد به نفس داشته باشند را نداریم. خاطرم است زمانی که رئیس فدراسیون بودم حسن رنگرز در روسیه می‌خواست روی تشک برود و دیدم مربی ما گریه می‌کند که او را از آن فضا دور کردم و اولین برنامه من عزت دادن به مربیان است، در تمام رشته‌ها باید این اتفاق بیفتد، برای چه در جودو نتیجه نمی‌گیریم.

خادم افزود: چه اتفاقی در این مدت رخ داد که احساس کردید باید به انتخابات فدراسیون کشتی ورود کنید، چرا که در این سال‌ها هیچ گونه اظهارنظری درباره کشتی نداشتید، در این سال‌ها من مسئولیت خودم را داشتم، که با یک کوه بزرگ مشکلات همراه بود. رسول به من پیشنهاد پذیرش مسئولیت کشتی نونهالان را داد که قبول کردم هر چند که نرسیدم کاری انجام دهم. عضو فدراسیون و عضو هیأت رئیسه بودم اما در یک جلسه هم شرکت نکردم حتی نتیجه انتخابات اخیر فدراسیون را نیز از طریق فضای مجازی مطلع شدم. برخی‌ جاها احساس کردم نقد دارم اما چون برادرم بود چیزی نمی‌گفتم به همین دلیل هم در مباحثی که مثبت بود هم ورود نمی‌کردم.  گودرزی به من گفت رسول اذیت می‌کند و آیا به فدراسیون می‌روی که گفتم بررسی کن آیا فرد بهتری از او داری که جایش بگذاری؟ همان سیاستی که سلطانی‌فر در پیش گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رسول خادم به عنوان برادرش نقشی در انتخابات فدراسیون کشتی و هدایت آرای هیأت‌های استانی به سمت او دارد یا نه، گفت: رسول حتی خبر نداشت که من می‌خواهم ثبت‌نام کنم، هر کدام ما تصمیمی را که در هر وهله‌ای از زندگی‌مان گرفتیم خودمان بودیم و هیچ مشورتی با هم نداشتیم. من هم شنیده‌ام مجمع حرف رسول را قبول دارد اما این را باید از اعضای مجمع سؤال کنید که آیا رسول تماسی با هیأت‌ها داشته است یا نه. رسول مانند همه این حق را دارد که در انتخابات ورود کند، هیچ کس هم نمی‌تواند او را محدود کند چون از همه محق‌تر است اما مطمئن‌ باشید هنوز با هیچ هیأتی تماس نداشته است که اگر داشت حتماً منتش را سر من می‌گذاشت.

قهرمان اسبق جهان در خصوص برنامه‌اش برای مدیریت رویارویی نمایندگان کشورمان با کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی، گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در این مدت بدون سروصدا خیلی از معضلات را در این زمینه مرتفع کردند، بر اساس قالبی که در کشور تعریف شده است عمل خواهیم کرد اما رایزنی‌های خوبی توسط وزارت و کمیته ملی المپیک انجام شده و تا حد قابل توجهی این موضوع مدیریت شده است.

خادم در پاسخ به سؤالی مجدد درباره حضورش در انتخابات فدراسیون کشتی و اینکه پیش از این گفته بود افراد کاربلدی هستند که می‌توانند کشتی را بهتر از او اداره کنند، گفت: اگر احساس می‌کردم کسی می‌تواند این سیستم را بهتر از من اداره کند ورود نمی‌کردم و حتماً در جایگاه دیگری که علاقه‌مند بودند کمک می‌کردم متأسفانه برخی دوستان به دنبال تسویه حساب‌های شخصی هستند که تنها باعث تخریب فضا خواهند شد.

ادامه دارد …

منبع: فارس