نارنجی پوشان سایپا به دنبال طلسم شکنی/ ورامین در اندیشه جام دوم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رقابت‌های لیگ برتر والیبال به ایستگاه پایانی رسیده است و دو تیمشهرداری ورامین سایپا تهران و شهرداری ورامین برای قهرمانی تلاش خواهند کرد. نارنجی پوشان سایپا که ۶ بار سابقه حضور در فینال مسابقات را تجربه کرده‌اند و در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماندند، امسال با هدایت پیمان اکبری برای هفتمین بار جواز حضور در فینال رقابت‌ها را به دست آورده‌اند و به دنبال شکستن طلسم قهرمانی هستند.

سایپا در ابتدای فصل و در دور مقدماتی رقابت‌ها شروع خوبی نداشت، در نیم فصل دوم با در اختیار گرفتن امیر حسینی، بازیکن با تجربه والیبال ایران موفق شد کم کم به کورس رقابت بازگردد و به عنوان تیم هفتم راهی مرحله پلی آف شود. در پلی آف نیز ابتدا تیم قدرتمند پیکان تهران، پرافتخار ترین تیم لیگ برتری که ۱۲ عنوان قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی را در کارنامه داشت از پیش رو برداشت و در مرحله بعد نیز موفق به شکست تیم جوان کاله شد.

شهرداری ورامین نیز با هدایت رحمان محمدی راد، پس از پنج سال بار دیگر راهی فینال مسابقات لیگ برتر شد. شهرداری ورامین که عنوان قهرمانی در سال ۹۲ و نایب قهرمانی ۹۱ را در کارنامه دارد، در دور مقدماتی مسابقات به عنوان تیم صدرنشین راهی پلی آف شد و در پلی آف با شکست تیم‌های شهرداری گنبد و پیام جواز حضور در فینال را به دست آورد.

حال دو تیم شهرداری ورامین و سایپا تهران در نخستین دیدار فینال فردا و از ساعت ۱۶ در سالن دوازده هزار نفری آزادی رو در روی هم قرار خواهند گرفت، سایپا برای طلسم شکنی و شهرداری ورامین برای دومین جام قهرمانی رقابت خواهند کرد.

برنامه دیدار نخست فینال:

شهرداری ورامین – سایپا تهران (ساعت ۱۶)

منبع: مهر