مهدوی : من فکر می کنم با توجه به جنگ صدرنشینی میان چهارتیم اول جدول دربی بسیار جذاب باشد


به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، محمدرضا مهدوی بازیکن پیشین تیم های استقلال و پرسپولیس در مصاحبه ای نقطه نظرات خود را درباره دربی 89 اینگونه بیان کرد:

در ابتدا سال نو را به هم وطنان عزیزم تبریک عرض می نمایم، از همین جا مراتب تاسف و همدردی خودم را نسبت به حادث شدن سیل و خساراتی که هموطنانم در فارس و گلستان متحمل شدند ابراز می نمایم.

من هیچ وقت نتیجه دربی را پیش بینی نکرده ام و خیلی سخت است پیش بینی کردن این بازی با توجه به این که 2 قدرت فوتبال ایران در مقابل همدیگر بازی دارند.

مشروح مصاحبه محمدرضا مهدوی با خبرنگار شبکه لحظه به شرح زیر می باشد:

*نظر شما راجب بازی استقلال و پرسپولیس چیست؟

خدمتتان عرض کنم که دربی یک دربی خاصی است به دلیل اینکه هر 2 تیم از قدرت خوبی برخوردار هستند و در سال های گذشته پرسپولیس با قهرمانی هایی که به دست آورده و نایب قهرمانی آسیا و 2 سال گذشته با حضور آقای شفر یک مقدار استقلال از شرایط بحرانی خارج شده و روند روبه رشد خیلی خوبی داشته است. در چند بازی گذشته جدا از بازی های آسیایی تیم استقلال ، با تفاضل گل بالا همه تیم ها را برده است. به همین دلیل فکر کنم بازی خیلی خوبی باشد و با یک بازی خوب مردم از حال و هوای نوروزی استفاده کامل را ببرند و اتفاقاتی که رخ داده است را فراموش کنند و یک بازی خوب را ببینند.

*آقای مهدوی نتیجه دربی را پیش بیی می کنید؟

من هیچ وقت نتیجه دربی را پیش بینی نکرده ام و خیلی سخت است پیش بینی کردن این بازی با توجه به این که 2 تیم پر قدرت فوتبال ایران در مقابل یکدیگر بازی دارند و هر دو تیم در حال جنگ برای اولی و دومی در لیگ برتر هستند ولی مطمئناً بازی خیلی قشنگی خواهد شد و با پیش بینی بازی زیاد موافق نیستم.

*فکر می کنید برنده دربی بتواند در انتهای فصل قهرمان لیگ برتر بشود؟

برنده دربی تازه وارد کورس رقابت ها بین تراکتور و سپاهان می شود من فکر می کنم این چهار تیم بالای جدول خیلی خیلی بهم نزدیک هستند هم از لحاظ فوتبالی و هم از لحاظ قدرتی و سپاهان را اصلاً نباید دست کم گرفت تیمی که امیر قلعه نوعی مربی آن است که ثابت کرده یکی از بهترین مربی ایران است و با اقتدار تیمشان به رده بالا می رود اگر یک مقدار شرایط محیا باشد سپاهان و تراکتور شانس قهرمانی را دارند .تراکتور تیمی است که شاه مهره های فوتبال کشورمان را در اختیار دارد و مربی خیلی فهیمی دارد و فکر می کنم بازیکنان با تجربه ای مثل مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، خیلی به تراکتور کمک می کنند و یک گلزن خوب هم دارند.

من فکر می کنم با توجه به جنگ صدرنشینی میان چهارتیم اول جدول این بازی بسیار جذاب باشد .