از تمام توان برای کمک به سیل زدگان استفاده می کنیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمود صیدانلو در مورد نقش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در سیل اخیر گفت: چند روزی همراه با محمدرضا داورزنی در مناطق سیل زده حضور داشتیم و تلاش کردیم تا حداقل وظیفه انسانی خودمان را عمل کنیم و کمکی انجام دهیم.
وی افزود: ورزشکاران ما در بخش های مختلف از جمله موتورکراس و آفرود هم حضور فعالی در بحث کمک رسانی ایفا کردند. سعی کردیم از روز نخست این اتفاق تلخ، با کمک هیات های استانی در محل های وقوع سیل و هیات های استان های همجوار با ارسال تجهیزات مثل ماشین های آفرود و موتوری به نوعی در این کمک رسانی سهیم باشیم. تلاش می کنیم از این زمینه از تمام ظرفیت های خودمان استفاده کنیم.
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در خصوص برنامه های این فدراسیون در سال 98 گفت: تلاش می کنیم که به صورت منظم با وجود تمام مشکلات مالی که وجود دارد، برنامه هایمان را اجرا کنیم و بهترین بستر را برای پیشرفت موتورسواری و اتومبیلرانی فراهم کنیم. همچنین امسال اهداف بین المللی هم داریم تا بتوانیم در سطح جهانی هم حضوری فعال داشته باشیم. چندی پیش هم یکی از ورزشکاران ما در مسابقات انگلستان مقابل قابل توجهی گرفت. با این حال تلاش می کنیم سال 98 پیشرفت زیادی را در فدراسیون ایجاد کنیم.

منبع: ایرنا