سلطانی فر: 4 هزار پروژه نیمه تمام در کشور داشتیم/ 700 پروژه افتتاح کردیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث سالن 6 هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه اظهار داشت: ورزش کرمانشاه دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری است و قهرمانان زیادی از این استان در طول ادوار مختلف در مسابقات المپیک و جهانی افتخارآفرین شده‌اند و امیدواریم در آینده نیز شاهد تداوم این درخشش‌ها باشیم.

وی افزود:

پروژه احداث سالن 6 هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه از سال 85 آغاز شده و پس از مدت ها رکود، در این دولت روند احداث آن شتاب گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی آن به 50 درصد رسیده است. برای تکمیل این پروژه نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار هستیم که قرار است 20 میلیارد تومان آن از محل اعتبارات استانی و 30 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات ملی برای آن در نظر گرفته شود. درصورت تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه در سال 99 به بهره برداری می رسد.

وی افزود:

همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می کنیم با کمک استاندار کرمانشاه تا پایان دولت دوازدهم 100 پروژه ورزشی در استان به بهره‌برداری برسد.

سلطانی فر در حاشیه بازدید از پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه گفت:

از سال های گذشته نزدیک به 4 هزار پروژه نیمه کاره در کشور وجود داشت که خوشبختانه سال به سال با استفاده از منابع مختلف ملی و استانی توانستیم جمع زیادی از این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت:

سال گذشته هدف گذاری کردیم که 500 پروژه ورزشی در کل کشور افتتاح کنیم که خوشبختانه با تلاش همکاران و کمک استانداران 700 پروژه افتتاح کردیم و در سال 98 هم هدفگذاری ما 700 پروژه ورزشی است که با وجود محدودیت های منابع تا حالا 300 پروژه افتتاح شده است و بقیه پروژه ها را تلاش می کنیم تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

سلطانی فر گفت:

از نوع سالن 6 هزار نفری در کل کشور 10 سالن در حال احداثه که از دهه هشتاد آغاز شده بود و تقریبا همه بلاتکلیف بود تا دو سال گذشته  که با همکاری بخش های مختلف وزارتخانه و کمک استانداران، 3 سالن شش هزار نفری که در سنندج و شیراز است و یکی هم از بین ساری و کرج امسال افتتاح می شود و 6 سالن 6 هزار نفری هم در سال 99  به بهره برداری می رسانیم که یکی از آنها سالن 6 هزار نفری کرمانشاه است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد:

سالن شش هزار نفری کرمانشاه از سال 86 آغاز شده بود که الان پیشرفت فیزیکی بالای 55 درصد داشته و بیش از 20 میلیارد تومان هزینه شده و با توجه به افزایش هزینه ها 50 میلیارد تومان اعتبار می خواهیم که با استاندار صحبت کردم تا از منابع استان 20 میلیارد تخصیص دهند و 30 میلیارد هم از منابع وزارتخانه اختصاص دهیم.

سلطانی فر افزود:

سیاست کلی دولت این است که اکثر پروژهای باقی مانده  و آن دسته از پروژه هایی که در فعالیت این دولت آغاز شده، تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان  با بیان اینکه 137 پروژه های نیمه تمام  دراستان کرمانشاه وجود دارد، افزود:

در سفر استانی 4 پروژه به افتتاح می رسد و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم 100 پروژه را در این استان به اتمام برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت:

کرمانشاه ظرفیت بالایی در عرصه ورزشی دارد، این استان در گذشته قهرمانان ملی و بین المللی داشته و در رویدادهای مختلف افتخارآفرین بوده اند و امیدواریم همچنان شاهد درخشش ورزشکاران این استان در المپیک و مسابقات جهانی باشیم.

منبع: فارس