سوال روز در فضای مجازی: صحبت کالدرون در مورد علیپور درست بود یا غلط؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس با کسب تساوی مقابل ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی عملا شانس کسب رتبه دوم در لیگ را از دست داد. این تساوی اما یک متهم شماره یک داشت که تمام آوار لیگ بر سر او خراب شد:« علی علیپور!» این بازیکن در دقیقه 86 یک ضربه پنالتی را طوری از دست داد که در ابتدا هواداران تصور کردند داور سوت نزده و علیپور برای گرم کردن حامد لک چنین ضربه ناشیانه ای به توپ نواخته است اما همه سخت در اشتباه بودند و علیپور بدترین تصمیم زندگی خود را گرفت و پرسپولیس را از رسیدن به رتبه دوم محروم کرد.

بسیاری عقیده دارند که کالدرون در دادن این ضربه پنالتی به علیپور اشتباه کرده چرا که این بازیکن در دیدار جام حذفی مقابل همین تیم ماشین سازی پنالتی خود را خراب کرده بود و نباید بار دیگر مقابل این دروازه بان قرار می گرفت. البته عده ای از منتقدان نیز عقیده دارند صحبت های سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از مسابقه در مورد علیپور اشتباه بوده که او را عامل ناکامی تیمش عنوان کرده!

هرچند بسیاری دیگر معتقدند اتفاقا صحبت کالدرون درست بوده چرا که او از زبان هواداران ناراحت این تیم درخصوص علیپور صحبت کرده و این بازیکن باید بداند که در چه تیمی با چه تعداد هوادار توپ می زند.

خبرنگار: سپهر خرمی