پیش بازی بروسیا دورتموند – اینترمیلان / لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) ساعت 23:30 به وقت تهران دو تیم بروسیا دورتموند و اینترمیلان از گروه F در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند برای برگزاری دیدار چهارم خود به مصاف هم می روند.

هر دو تیم چهار امتیازی هستند اما اینترمیلان به واسطه تفاضل گل بهتر رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده و بروسیا دورتموند یک پله پایین تر از آن در رده سوم قرار دارد.

این دیدار اولین تقابل دورتموند و اینتر در خاک آلمان است. بازی رفت این دو تیم اولین دیدار آنها در قرن 21 بود که با گل های لائوتارو مارتینز و آنتونیو کاندروا 0-2 به سود اینتر پایان یافت.

بروسیا دورتموند

باخت دورتموند به اینتر در دیدار رفت تنها شکست این تیم در 12 بازی اخیر این تیم بوده است. از طرفی، این تیم در شش بازی از هشت بازی اخیرش در لیگ قهرمانان نتوانسته گل بزند.

امشب مارسل اشملتسر به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم حاضر نخواهد بود و حضور مارکو رویس نیز مورد تردید است. بدین ترتیب لوسین فاور تیم خود را با ترکیب احتمالی 1-3-2-4 روانه زمین خواهد کرد.

اینترمیلان

به نظر می رسد اینتر تحت سرمربیگری کونته روندی رو به پیشرفت را می گذراند. غول های میلان در سری آ بازی های بی نظیری را به نمایش گذاشته اند و با کسب 28 امتیاز در 11 مسابقه رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده اند.

اینتر امشب دو بازیکن مصدوم خود، الکسیس سانچز و دنیلو دمبروزیو را در اختیار ندارد و انتظار می رود آنتونیو کونته تیم خود را با آرایش 2-5-3 به میدان بفرستد.

منبع: هو اسکورد و بوندس لیگا