برای کمک هواداران باید با باشگاه هماهنگ شود؛ مهری: وظیفه داشتم در مناطق زلزله زده حضور یابم

سعید مهری هافبک اهل میانه تراکتوری ها می گوید وظیفه خود دانسته در مناطق زلزله زده حضور یابد و از باشگاه تراکتور بابت کمک به مردم خسارت دیده تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، بامداد جمعه زمین لرزه ای نسبتا شدید به مرکزیت میانه، یکی از شهرهای آذربایجان شرقی به وقوع پیوست که البته سایر شهرهای استان و حتی استان های همجوار هم این زمین لرزه را به خوبی حس کردند. زلزله مذکور باعث کشته شدن ۶ نفر و مصدومیت بیش از ۳۰۰ تن شد و البته خسارت های مالی زیادی هم به مردم این مناطق وارد کرد.

این اتفاق ناخوشایند باعث شد تا نهادهای زیادی برای کمک رسانی عازم مناطق زلزله زده شوند و باشگاه تراکتور هم از جمله پیشگامان در این امر بود. مسئولین باشگاه تراکتور همراه با سعید مهری هافبک میانه ای خود از ساعات ابتدایی در مناطق زلزله زده حاضر شده و محموله های امدادی باشگاه از جمله آب معدنی، مواد غذایی و اقلام بهداشتی را به دست مردم‌ زلزله زده رساندند.

سعید مهری هافبک اهل میانه تراکتوری ها در گفتگو با خبرنگار لحظه راجع به شرایط مناطق زلزله زده عنوان داشت:

متاسفانه وضعیت خوبی نبود و اکثر خانه ها ریخته است. چندین نفر فوت کرده و زیر آوار مانده بودند و چند صد نفر هم مصدوم شده بودند. دست آقایان زنوزی و صادقیان و باشگاه تراکتور هم درد نکند چرا که ۶-۷ کامیون حاوی آب معدنی و مواد غذایی به مناطق فرستادند. من هم وظیفه خود را انجام دادم و صرفا این کمک ها را به دستشان رساندم.

مهری راجع به اینکه آیا ساز و کاری در نظر گرفته شده تا هوادارانی که قصد کمک به مردم مناطق زلزله زده را دارند بتوانند با باشگاه همکاری کنند نیز گفت: من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم ولی من پیام های زیادی دریافت می‌کنم مبنی بر اینکه شماره کارت یا حسابی در نظر گرفته شود تا هواداران بتوانند کمک کنند. باید با باشگاه هماهنگ کنیم تا اگر قرار بر این کار باشد، شماره حسابی در نظر گرفته شود.

هافبک جوان سرخ پوشان راجع به حضور خود و اینکه آیا سایر بازیکنان تراکتور هم برنامه ای برای حضور در مناطق زلزله زده دارند یا خیر نیز عنوان داشت: تعطیلات لیگ بود و اکثر بازیکنان به شهرهای خود رفته بودند و این شهر هم شهر خود من بود و من وظیفه داشتم بروم. راجع به بقیه اطلاعی ندارم که بتوانند بروند یا نه چرا که اردوی تیم ملی و مسابقات در جریان است.

مهری در پایان خطاب به همه مردم ایران نیز گفت: همه مردم ایران از هر قومی که باشند از یک ملت هستیم و باید به یکدیگر کمک کنیم. انشاالله که زلزله زده های عزیز هم هر چه زودتر به زندگی عادی خود برگردند.