2 خبر از کشتی| انتصاب سرمربی تیم کشتی آزاد نونهالان و محرومیت 4 مربی رده سنی نونهالان

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جواداله قدمی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به تأکید رئیس فدراسیون کشتی مبنی برخورد با مربیانی که کشتی‌گیران خود را در رده نونهالان مجبور به کاهش وزن کرده بودند، 4 مربی خاطی دیگر در رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان همدان (استعدادهای برتر) محروم شدند.

بر این اساس محمدتقی ساربان فرد از استان اصفهان، یعقوب نبوی از استان مازندران و امین قلخانی از استان کرمانشاه با توجه عدم حضور در کمیته انضباطی به 6 ماه محرومیت قطعی از حضور در میادین کشتی محکوم شدند و ادریس صیادی از استان کردستان نیز به 6 ماه محرومیت به صورت تعلیقی محکوم شد.

پیش از این نیز علی آرین از لرستان، عباس لایقی از چهارمحال و بختیاری و هاشم صباغی از فارس 3 مربی خاطی در مسابقات نونهالان، به مدت 3 ماه محرومیت از مربیگری به حالت تعلیق محکوم شده بودند.

* واحدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان شد

در حکم واحدی آمده است:

با پیشنهاد مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر مربیگری، به موجب این ابلاغ به سمت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان منصوب می شوید.
انتظار دارم با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه های ملی و بین المللی ورزش قهرمانی، در امر هدایت تیم ملی کشتی آزاد نونهالان و مسئولیت های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید:
1- جدیت، دقت و هماهنگی کامل در اجرای تصمیمات فنی
2- احیاء و اشاعه اخلاق و خصلت های جوانمردی در میان ورزشکاران
3- پیشنهاد مربیان و ترکیب نهایی تیم ملی و منتخب برای شرکت در رقابت های تدارکاتی و آسیایی به مدیر تیم های ملی
4- تنظیم برنامه تمرینی اردوهای تیم ملی و ارائه آن به مدیر تیم های ملی پیش از هر اردو
5- هماهنگی کامل و تعامل با کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در جهت رشد و ارتقاء فنی کشتی گیران
امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی، در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور، موفق باشید.

منبع: فارس