پیروزی آسان پالایشی ها در تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم های بسکتبال نیروی زمینی تهران و پالایش نفت آبادان در چهارمین دیدارشان در رقابت های لیگ برتر بسکتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و نیروی زمینی تهران در دومین بازی که امروز به میزبانی تالار ازادی برگزار شد به مصاف هم رفتند . نیروزی زمینی پیش از این بازی تنها یک برد داشت و والایش هم به عنوان یک مدعی در ۳ دیدار قبلی برنده شده بود.

کوارتر نخست

بازی همان طور که انتظار می رفت بسیار جذاب و دیدنی آغاز شد و نخستین سب د برای تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران بود در ادامه بازیکنان پالایش نفت نمایش بهتری داشتند و بازی را کنترل کردند و توانستند از حریفشان هم پیشی بگیرند. روند امتیاز گیری آن ها ادامه پیا کرد و نتیجه ۱۴ – ۸ به سود پالایش نفت آبادان بود که سرمربی نیروی زمینی درخواست وقت استراحت داشت.

پس از آن بازیکنان نیروی زمینی بهتر شدند اما این روند ادامه دار نبود و در پایان این تیم بسکتبال پالایش بود که موفق شد با نتیجه ۲۳ – ۱۳ برنده بازی شود.

کوارتر دوم

بازی در کوارتر دوم نزدیک تر دنبال شد و این تیمم نیروی زمینی بود که موفق شد نخستین امتیاز را بگیرد. آن ها در ادامه کار هم موفق بودند و توانستند به روند خوبشان ادامه دهند اما ستاره های نماینده آبادان سرانجام بازی را به تساوی کشیدند و در ادامه هم توانستند با نتیجه ۱۲ – ۹ برنده کوارتر دوم باشند تا بازی در پایان نیمه نخست با نتیجه ۳۵ -۲۲ به سود پالایش نفت ابادان به وایان برسد.

کوارتر سوم

نخستین امتیاز برای نیروزی زمینی به دست آمد اما درا دامه بازی برای پالایش نفت ابادان بود. بازی در ادامه پایاپای دنبال شد و ۲ تیم کاملا برابر بودند . نیروزی زمینی در ادامه تلاش کرد تا برنده این کوارتر باشد ُ شاگردان ایزد پناه عملکرد خوبی هم داشتند و توانستند در پایان یک بازی نزدیک و البته حساس در این کوارتر ۱۶- ۱۵ برنده باشند.

کوارتر چهارم

بازی در کوارتر چهارم هم حساس و نزدیک بود شاگردان ایزد پناه تلاش زیادی می کردند اما شاگردان سامری با حملات دقیق تر و با برنامه تر و ههمچنین ضربات بهتر بازهم به سادگی امتیاز می گرفتند جدال ۲ تیم در ثابنه های پایانی حساس تر هم شده بود در مهایت با نتیجه ۷۴-۵۴ به سود پالایش نفت آبادان به پایان رسید.