پس از مصدومیت سرخیو آگوئرو، گابریل ژسوس برای پر کردن جای او اعلام آمادگی کرد

مهاجم باتجربه و بهترین گلزن سیتیزن‌ها برای چند هفته مصدوم خواهد بود. ژسوس می‌گوید که از این مصدومیت خوشحال نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ روند مصدومیت بازیکنان کلیدی منچسترسیتی، به دردسری برای پپ گواردیولا تبدیل شده است. پس از مصدومیت چند مهره دفاعی، این بار نوبت مهاجم اول تیم بود. سرخیو آگوئرو در جریان دیدار با چلسی از هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس مصدوم شد. طبق گفته سرمربی تیم، پپ گواردیولا، مهاجم آرژانتینی برای چند هفته مصدوم خواهد بود. او همچنین دربی منچستر در تاریخ هفت دسامبر را نیز از دست خواهد داد.

مهاجم دوم تیم، گابریل ژسوس برزیلی است. به نظر می‌رسد این مهاجم 22 ساله، در بازی امشب منچسترسیتی مقابل شاختاردونتسک در نوک خط حمله جای بگیرد. سیتیزن‌ها امشب از ساعت 23:30 در چارچوب هفته پنجم از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان شاختاردونتسک اکراین خواهند بود.

گابریل ژسوس درخصوص مصدومیت آگوئرو و احتمال حضور او در ترکیب اصلی تیم گفت:

“سرخیو آگوئرو یک انسان و یک بازیکن فوق‌العاده است. من چیزهای زیادی از او آموختم. از مصدومیت او خوشحال نیستم، از مصدومیت هیچکدام از دوستانم خوشحال نمی‌شوم. اما هر روز به سختی کار می‌کنم و آماده بازی هستم.”

مهاجم 22 ساله برزیلی در فصل جاری پنج بار در لیگ موفق به گلزنی شده است. او از آمدنش به سیتی و رقابت سخت با آگوئرو گفت:

“وقتی تصمیم گرفتم که در این تیم بازی کنم، می‌دانستم کارم سخت است. سیتی آگوئرو را دارد که بهترین گلزن باشگاه است و هر بازی گلزنی می‌کند. این را می‌دانستم، اما اینجا شانس کار کردن با پپ گواردیولا را داشتم، می‌توانستم با بهترین بازیکنان در یک باشگاه بزرگ بازی کنم.”

“لذت بردن و یاد گرفتن، برای این دلایل به منچسترسیتی آمدم.”

گابریل ژسوس در ژانویه 2017 از پالمیراس برزیل به منچسترسیتی پیوست.