امیرحسین بادی صدرنشین رنکینگ مردان/ غزاله ترکمن صدرنشین رنکینگ بانوان

از سوی کمیته مسابقات، جدول رنکینگ بزرگسالان در بخش آقایان تا پایان مسابقات سطح B هرمزگان و جدول رنکینگ مسابقات گروه سنی آزاد بانوان تا پایان مسابقات جایزه بزرگ البرز اعلام شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بر این اساس امیرحسین بادی از قم با ۴۹۲۸ امتیاز، سینا مقیمی از خراسان رضوی با ۳۶۵۵ امتیاز و حسام یزدی از تهران با ۳۶۵۳ امتیاز در جایگاه اول تا سوم ایستادند. 

همچنین محمد مهبد از تهران با ۲۹۸۳ امتیاز، مهدی سوری از تهران با ۲۶۵۱ امتیاز، امیر اصلان منتخب از فارس با ۲۱۱۷ امتیاز، انوشا شاهقلی از تهران با ۱۹۵۵ امتیاز، امیرمحمد ادب جو از اصفهان با ۱۸۰۶ امتیاز، سیدعلی طاهری از تهران با ۱۵۷۲ امتیاز و مهرشاد قفقازی بک از اصفهان با ۱۳۸۳ امتیاز جایگاه چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

در جدول رنکینگ آقایان 603 تنیسور حضوردارند.

بر این اساس غزاله ترکمن با ۲۳۲۰ امتیاز، پرنیا رکن آبادی از اصفهان با ۲۱۴۳ امتیاز و کیانا صولتی از اصفهان  با ۲۱۳۰ امتیاز در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

همچنین میترا ابراهیمی از کرمان با ۱۸۵۰ امتیاز، پادنا قورچیان از البرز با ۱۷۳۳ امتیاز، مهتا خانلو  از تهران با ۱۷۲۹ امتیاز، کیمیا عامری ثانی از کرمان  با ۱۶۹۹ امتیاز، الهه ظفر خواه  از فارس با ۱۶۹۷ امتیاز، ملینا مهرانی از تهران با ۱۶۴۳ امتیاز و کیمیا اسبقی پور از البرز با ۱۵۴۶ امتیاز جایگاه چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

در جدول رنکینگ بانوان ۲۹۹ تنیسور حضور دارند.

منبع: فارس