لالیگا : پیش بازی اتلتیکو مادرید – بارسلونا

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، رقابت های لالیگا امشب با برگزاری پنج دیدار پیگیری می شود که در مهمترین آنها دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در واندا متروپولیتانو، ورزشگاه اختصاصی باشگاه اتلتیکو مادرید، مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

این دیدار می تواند بزرگترین بازی لالیگا تا اینجای فصل تلقی شود. نکته لازم به ذکر این است که اتلتیکو با مربیگری دیگو سیمئونه هرگز نتوانسته بارسا را در لالیگا شکست دهد.

دیدارهای رو در رو

در شش دیدار اخیرِ این دو تیم در رقابت های گوناگون، سه برد سهم بارسلونا بوده و سه بازی نیز با تساوی 1-1 پایان یافته است. آخرین بازی این دو تیم در ماه آوریل و در نیوکمپ برگزار شد که بارسا در آن به پیروزی 0-2 رسید.

اتلتیکو مادرید

اتلتیکو با شش برد، هفت تساوی و یک باخت از 14 بازی در جایگاه چهارم جدول لالیگا ایستاده و از آمار خوبی برخوردار است؛ با وجود این، این تیم نگران است نتواند خود را به عنوان یک قطب نیرومند در لالیگا مطرح کند. اما اولین پیروزی تحت سرمربیگری دیگو سیمئونه مقابل بارسلونا می تواند قابلیت های این تیم را اثبات و تایید کند.  

این تیم در گلزنی چندان خوب عمل نکرده و میانگین تعداد گل هایش در هر بازی لالیگا 1.14 است و تنها هفت تیم آمار بدتری دارند.

اتلتیکو امشب در خط دفاع غایبان زیادی دارد و استفان ساویچ، شیمه ورسایکو و خوزه خیمنز هیچ یک در بازی حضور ندارند.

بارسلونا

بارسلونا با 9 برد، یک تساوی و سه باخت از 13 بازی رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است. اما این تیم در دیدارهای خارج از خانه چندان متقاعدکننده عمل نکرده و به نظر می رسد بارسا در دیدارهای خارج از خانه فاقد یک برنامه یا حتی هویت مشخص است. اگر کاتالان ها قصد داشته باشند به اولین پیروزی خود در ورزشگاه واندا متروپولیتانو دست پیدا کنند، باید بهبودهایی در عملکرد خود ایجاد نمایند تا با روحیه ای مضاعف در همین ماه به مصاف رئال مادرید بروند.

 نلسون سمدو، عثمان دمبله، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس غایبان امشب بارسلونا هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم

اتلتیکو مادرید با آرایش 2-4-4 و با بازیکنان زیر به میدان می رود:

اوبلاک، لودی، هرموسو، فلیپه، تریپیر، فلیکس، توماس، سائول، کوکه، کوریا، موراتا

چینش احتمالی بارسلونا در این دیدار 3-3-4 است و این تیم با بازیکنان زیر وارد زمین می شود:

ترشتگن، جونیور، اومتیتی، پیکه، سرجی روبرتو، ویدال، دی یانگ، آرتور، مسی، سوارز، گریزمان

طبق پیش بینی لالیگا اکسپرت، این دیدار با تساوی 1-1 پایان می یابد.

منبع: لالیگا اکسپرت