نتایج ضعیف کار دست سرمربی اردکان داد / با استعفای آرمات موافقت شد

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم والیبال خاتم اردکان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل پیام خراسان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد و همین شکست موجب شد تا مسعود آرمات، سرمربی این تیم از سمت خود استعفا کند.

این استعفا در آن زمان مورد موافقت هیأت مدیره قرار نگرفت و قرار شد که آرمات تا نیم فصل به کارش در تیم خاتم اردکان ادامه دهد. این تیم در ادامه مقابل تیم‌های پیکان و فولاد سیرجان قرار گرفت و نتیجه را به این دو تیم هم واگذار کرد. کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار موجب شد تا هیأت مدیره باشگاه با استعفای آرمات موافقت کرده و این مربی به کارش در تیم خاتم اردکان خاتمه دهد.

جدیدی، مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان با تایید این خبر، اظهار داشت: در پی کسب نتایج دور از انتظار و ضعیف تیم خاتم در هفته‌های اخیر و پیرو استعفای هفته‌های گذشته مسعود آرمات از سرمربیگری این تیم تصمیم‌گیری در این خصوص به نیم فصل موکول شد، اما این نتایج ادامه پیدا کرد تا اینکه هیأت مدیره  تصمیم گرفت با استعفای وی موافقت کند.

وی ادامه داد: به این ترتیب تیم خاتم تا نیم فصل با کادری که در کنار آرمات حضور داشت به کارش ادامه خواهد داد تا در تعطیلات نیم فصل برای انتخاب سرمربی تصمیم‌گیری شود. در این مدت باید از همراهی، دلسوزی و همکاری مردم و تماشاگران خاتم کمال تشکر را داشته باشم.

منبع: فارس