شوخی زیدان درخصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ اگر با لیورپول روبرو شویم حذفشان می‌کنیم

رئال مادرید با 11 امتیاز، به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. امکان رویارویی رئال مادرید و لیورپول در مرحله بعد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ بعد از پایان یافتن هفته پنجم از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، صعود رئال به عنوان تیم دوم گروه به مرحله حذفی قطعی شده بود. تکلیف بسیاری تیم‌ها اما، هنوز مشخص نبود. حال با اتمام مرحله گروهی، تیم‌هایی که رئال امکان رویارویی با آن‌ها را دارد مشخص شده‌اند: بایرن مونیخ، منچسترسیتی، یوونتوس، لیورپول و رازن بالشپورت لایپزیش. قرعه کهکشانی‌ها در اولین دور مرحله حذفی، به نام یکی از این پنج تیم خواهد افتاد.

پس از پیروزی رئال مادرید مقابل کلوب بروژ، خبرنگاری از زیدان در خصوص احتمال رویارویی رئال مادرید و لیورپول پرسید. سرمربی رئال در پاسخ با خنده گفت:

“اگر با لیورپول بازی کنیم حذفشان خواهیم کرد.”

زیدان در ادامه اضافه کرد:

“در خصوص قرعه‌کشی از دست ما کاری برنمی‌آید.”

طی آخرین رویارویی رئال مادرید و لیورپول، کهکشانی‌ها در فینال سال 2018 سه بر یک مقابل تیم یورگن کلوپ پیروز شدند. آنجا نیز زیدان سرمربی رئال مادرید بود.

مابقی صحبت‌های زیدان در کنفرانس مطبوعاتی، مربوط به دیدار با کلوب بروژ بود:

“از این پیروزی خوشحال هستیم. در بازی خود دچار مشکل می‌شدیم، اگر آن‌ها با پنج دفاع در زمین حضور پیدا می‌کردند؛ اما امروز با چهار دفاع بازی کردند. 10 تا 15 دقیقه زمان برد تا بازیکنان ما در بازی جا بیفتند. اما نیمه دوم از هر نظر بهتر بود.”

رئال مادرید در این دیدار با نتیجه 3-1 از سد رقیب بلژیکی خود گذشت.