کاپیتان سوم پرسپولیس از سرنوشت محسن مسلمان و رضاییان درس بگیرد

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، با پایان یافتن نیم فصل نخست لیگ برتر، حالا زمزمه های جدایی بازیکنان از تیم های خودشان و حضور در تیمی جدید به گوش می رسد. این اتفاق در تیم های پرسپولیس و استقلال بیش از سایرین پررنگ تر است. کما فی سابق فضای مجازی پُر است از حواشی و خبرهای درگوشی که این بازیکن و آن بازیکن قرار است از پرسپولیس یا استقلال جدا شود.

تازه ترین شایعه اما این روزها جدی تر از همیشه تیتر خبرها شده است:« جدایی عالیشاه از پرسپولیس و حضور در سپاهان». اینکه عالیشاه بعد از خداحافظی از پرسپولیس به سپاهان برود یا خیر اهمیتی ندارد اما این بازیکن که دست بر قضا بر اساس قدمت حضور، کاپیتان سوم پرسپولیس محسوب می شود می تواند سرنوشت محسن مسلمان و یا رامین رضاییان را ببیند و بعد تصمیم بگیرد که باید ماند و جنگید تا به ترکیب اصلی رسید یا باید خیلی راحت در نیم فصل به تیمی دیگر ملحق شد. رضاییان با تصور اینکه روزهای خوبی را در فوتبال قطر و تیم قعر جدولی این لیگ سپری می کند روزگار را می گذراند اما کیست که نداند رویای رضاییان تشویق و حضور دوباره مقابل یکصد هزار هوادار پرسپولیس است نه گلزنی در ورزشگاه خالی قطری ها.

در سوی دیگر محسن مسلمان که تا همین دو فصل پیش سلطان پاس گل در فوتبال ایران بود و باوجود بازی های کم با دادن 10 پاس گل برترین پاسور ایران لقب گرفت حالا طی یک فصل گذشته تبدیل به نیمکت نشین محض در سپاهان شده و دیگر هیچ خبری از ستاره سال های قبل ارتش سرخ نیست.

عایشاه می داند در صورت جدایی از پرسپولیس چنین شرایطی دیر یا زود سراغ او نیز خواهد آمد و باید دید در پایان کاپیتان مغضوب برانکو و حالا کالدرون چه تصمیمی خواهد گرفت.