سوپر کاپ اسپانیا نه برای قهرمان لالیگا و نه برای قهرمان کوپا دل ری / جام به مادریدی ها رسید

در چهارچوب مرحله نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا که در عربستان برگزار شد ، اتلتیکو مادرید با کامبک در دقایق پایانی بازی ، قهرمان لالیگا را حذف کرد تا فینال این مسابقات از ال کلاسیکو به دربی مادرید تبدیل شود.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، در دومین دیدار نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند.

بر خلاف نیمه اول بازی که بدون گل به پایان رسید ،‌ در نیمه دوم هفت گل به ثمر رسید که البته دو تای آن توسط VAR مردود اعلام شد.

پس از گلزنی کوکه (۴۷) و پاسخ آن توسط لیونل مسی (۵۱) ، بارسلونا در دقایق ۶۰ ، ۶۲ و ۷۳ توسط مسی ، گریزمان و پیکه به گل رسید ولی گل های مسی و پیکه توسط VAR مردود اعلام شد. پس از آن انگیزه بازیکنان اتلتیکو برای حمله دوچندان شد و با پنالتی آلوارو موراتا در دقیقه ۸۱ و گلزنی آنخل کوره آ در دقیقه ۸۶ ، فینال سوپر کاپ اسپانیا از ال کلاسیکو به دربی مادرید تبدیل شد.

نکته جالی توجه در این سوپر کاپ این است که قهرمان لالیگا یعنی بارسلونا و والنسیا که قهرمان کوپا دل ری شده بود توسط مادریدی ها در دیدار های نیمه نهایی حذف شدند و برنده سوپر کاپ اسپانیا در دربی مادرید مشخص خواهد شد.