انتخاب گل محمدی کدام است پرسپولیس یا تیم ملی؟

بامداد امروز باشگاه پرسپولیس طی یک بیانیه رسمی اعلام کرد که گابریل کالدرون دیگر به ایران بازنخواهد گشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بامداد امروز باشگاه پرسپولیس طی یک بیانیه رسمی اعلام کرد که گابریل کالدرون دیگر به ایران بازنخواهد گشت و طی امروز یا فردا سرمربی جدید این تیم از طریق سایت باشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید.

کالدرون بعد از قهرمانی با پرسپولیس در نیم فصل نخست اعلام کرد تا زمانی که شروطش اجرا نشود به ایران بازنخواهد گشت؛ یکی از شروط او پرداخت قسط اول و دوم قراردادش بود که بیش از سه ماه از آخرین پرداختی گذشته بود. همچنین یکی دیگر از شروط او جذب دو بازیکن خارجی باکیفیت و برکناری افشین پیروانی و 2 عضو دیگر باشگاه بود که هیچ یک توسط مدیران پرسپولیس میسر نشد تا بازگشت کالدرون به این تیم منتفی شود.

حالا از بین گزینه های مطرح شده به عنوان جانشین کالدرون یک نفر از فردا کارش را با این تیم آغاز خواهد کرد.

گزینه اصلی و البته مورد حمایت هواداران، یحیی گل محمدی است که شب گذشته انصاری فرد و حمیداوی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو تا 12 شب در جلسه بودند تا رضایت نامه یحیی را صادر کنند. با این حال مدیرعامل شهرخودرو ریسک بزرگی خواهد کرد اگر رضایت مربی موفق خود را برای پرسپولیس صادر کند چرا که در این صورت هواداران شهرخودرو بشدت از این اقدام شاکی خواهند شد چون نمی‌خواهند تیمشان که بار دیگر در کورس قهرمانی است مربی مطرح خود را از دست بدهد.

گزینه دیگر که حتی در بند قرارداد خود فسخ به صورت یکطرفه در صورت پیشنهاد پرسپولیس عنوان شده؛ مهدی تارتار مربی موفق نفت مسجدسلیمان است. در این بین حتی صحبت های اولیه بین دو باشگاه عنوان شده و مدیرعامل نفتی ها به صورت رسمی اعلام کرده مشکلی بابت صدور رضایت نامه برای مربی موفق خود به باشگاه پرسپولیس ندارد. تارتار همچنین مورد حمایت کریم باقری نیز است و همین امر شانس او برای حضور در سرخپوشان افزایش می دهد هرچند خود تارتار می داند که گزینه اصلی یحیی گل محمدی است.

گزینه بعدی که بیشتر شبیه به بازی رسانه ای می ماند؛ وحید هاشمیان است که در واقع پرتاب تیری در تاریکی است. محمدحسن انصاری فرد که بخوبی نسبت به عصبانیت هواداران از رفتن کالدرون اگاه است مذاکراتی را با هاشمیان انجام داد که به بن بست خورد.

باید دید عصر امروز یا نهایت صبح فردا کدام گزینه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. یحیی یا تارتار؟