شکست سنگین لیکرز در خانه –از دست دادن پرتاب های سه امتیازی و افسوس لبرون جیمز

به گزارش سرویس شبکه لحظه :

در ادامه رقابت های کنفرانس غرب ، دنور ناگتس با حاشیه های گسترده ای لس انجلس لیکرز را با نتیجه 117-85 شکست داد. با این باخت، لیکرز در روند شکست های پیاپی قرار گرفت.   لیکرز در نیمه اول اختلاف کمی با  ناگتس داشت و در بین دو نیمه تنها 8 امتیاز عقب بود اما در نیمه دوم ناگتس بازی را دگرگون کرد و یک بازی عالی به نمایش گذاشت.

لبرون جیمز در مصاحبه ای گفت: “ما در نیمه اول خوب بازی کردیم اما موفق نشدیم از پرتاب های سه امتیازی مان استفاده کنیم. من هنوز نتوانسته ام این شکست را هضم کنم.”

لوک والتون مربی لیکرز نیز معتقد است تیمش در نیمه دوم افت شدیدی کرد اما او می خواهد تیمش در آینده نتایج بهتری کسب کند: “اولویت ما در نیمه اول حفظ مالکیت توپ بود و نتوانستیم پرتاب های زیادی به دست آوریم؛ در نیمه دوم هم دچار خستگی شدیم. امشب بازی خوبی ارائه ندادیم و باید روی این موضوع کار کنیم.”

ناگتس در هر دو نیمه تیم برتر بود. توری کرگ اگرچه تنها 2 امتیاز کسب کرد اما 8 ریباند نیز داشت و فرصت های زیادی برای ناگتس ایجاد کرد. پرتاب های نیکلا یوکیچ نیز در نیمه اول بسیار ضعیف بود اما در نیمه دوم با کسب 14 امتیاز، 7 ریباند و 7 پاس گل عملکرد بهتری داشت. بازیکنان ذخیره ناگتس نیز عملکرد درخشانی داشتند. مالک بیسلی با کسب 20 امتیاز و اختصاص 57 درصد پرتاب ها به خود، بهترین بازی خود را ارائه داد و در میان اثرگذارترین بازیکنان قرار گرفت.

با این پیروزی، ناگتس به چهارمین پیروزی پیاپی خود دست یافت و در جایگاه سوم جدول کنفرانس غرب و لیکرز در جایگاه هفتم این جدول قرار گرفت.

 

مترجم: نسرین صحیحی

منبع:سایت بین اسپورت