استوکس دربی را از دست داد

آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل نا آماده بودن بازی دربی استقلال و پرسپولیس را از دست می دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  آنتونی استکوس بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات این تیم حاضر شد اما به نظر می رسد در تمرینات اولیه با پرسپولیس این بازیکن هنوز از آمادگی بالایی برخوردار نیست و احتمال دارد بازی صنعت نفت و تیم فوتبال استقلال را در 2 هفته متوالی لیگ برتر فوتبال از دست بدهد.

آنتونی استوکس ناآماده یحیی را ناامید کرد

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس آی تی سی بازیکن ایرلندی پرسپولیس صادر شده و از لحاظ قانونی مشکلی برای بازی او وجود ندارد اما به دلیل اینکه این بازیکن از لحاظ بدنی هنوز در شرایط آرمانی قرار ندارد به نظر می رسد یحیی گل محمدی از او در دو دیدار آینده لیگ برتر فوتبال استفاده نکند و در نهایت احتمال بازی او در دیدار پس از دربی مقابل سپاهان اصفهان زیاد است.

بشتر بخوانید:
بشار رسن در آستانه جدایی از پرسپولیس

درگیری مالیاتی مهاجم ایرلندی پرسپولیس

آنتونی استوکس بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز است که پس از جدایی از این تیم به فوتبال ترکیه رفت و پس از آن به سرخپوشان تهرانی پیوست و باشگاه تراکتور تبریز نیز مدعی شد که این بازیکن در تیم فوتبال پرسپولیس به صورت غیر قانونی بازی می کند و در مورد مالیات این بازیکن نیز شبهاتی وجود دارد.

آنتونی استوکس
آنتونی استوکس