دربی تهران | گل محمدی : بزرگترین بازی آسیا و جهان فردا برگزار می شود

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دربی فردا مقابل تیم فوتبال استقلال دقایقی قبل به پایان رسید .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گفت : شهرآورد یکی از بزرگترین بازی‌های آسیا و حتی جهان است. استقلال شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول دارد. بازیکنانی داریم که در شرایط سخت توانستند بهترین عملکرد را داشته باشند. بازیکنان ما برنده به دنیا آمده‌اند. امیدوارم فردا هواداران تیم پرسپولیس خوشحال‌تر از طرفداران استقلال باشند.

برای قرارداد ها شیطنت کردند

انتشار رقم قرارداد‌ها در آستانه دربی فردا بوی شیطنت و خیانت می‌داد. بازیکنان ما آنقدر از لحاظ ذهنی قوی هستند که این موضوعات روی آنها تأثیری نمی‌گذارد. آنها شرایط سخت‌تر از این را هم پشت سر گذاشته‌اند.

وقت زیادی نداشتم

فوتبال مالکانه نیاز به زمان دارد و در شرایطی که مسابقه‌ای نداشته باشید. شما باید یک نیم فصل را داشته باشید که بتوانید بازی تدارکاتی و تمرینات اختصاصی داشته باشید. من وقت زیادی نداشتم و نمی‌توانستم روی بحث فوتبال مالکانه زمان بگذارم چون زمان‌بر بود و احتمال دادم بازیکنان قابلیت خودشان را هم از دست بدهند. رفته رفته این موضوع بهتر می‌شود و موضوع مهم این است که از تمام ظرفیت‌مان استفاده کنیم. موضوع مهم این است که ما دفاع تیمی خوبی داریم و انتقال بازی به خوبی انجام می‌شود. در حال حاضر وقت بازی مالکانه نیست.

ترابی در سمت راست تاثیر گذار بود

بازیکنان در جریان بازی جابه‌جا می‌شوند و نصف زمان بازی را جای خودش بازی می‌کند. وحید امیری وقتی به چپ زمین آمد از قابلیت‌هایش استفاده کرد و گل و پاس گل حاصل کارش بود. مهدی ترابی هم در سمت راست تاثیرگذاری خوبی داشت.

دربی تست دوپینگ داشته باشد

باید این حساسیت وجود داشته باشد و فکر می‌کنم این حساسیت باعث شود که تست‌هایی انجام شود. فکر کنم برای این بازی مهم است که تست دوپینگ انجام شود.

تمرکز زیادی باید داشته باشیم

ذات داربی این است که همه دوست دارند داربی را نبازند و به همین دلیل احتیاط در دستور کار قرار می‌گیرد. این یک موضوع ذاتی است. در هر صورت داربی یک بازی ویژه است و بازیکنان باید تمرکز زیادی داشته باشند و نوع تمرکز بازیکنان و عملکردشان نتیجه بازی را مشخص می‌کند. باتوجه به نشانه‌هایی که وجود دارد فکر کنم داربی خوبی پیش رو داشته باشیم و این قول را به هواداران می‌دهم.