شهرداری ورامین به دنبال صدرنشینی است

امروز هفته هجدم لیگ برتر والیبال مردان برگزار خواهد شد .

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ،  هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا با پنج دیدار برگزار می‌شود. قرار بود دو تیم پیام مشهد و کاله مازندران هم به مصاف هم بروند اما با توجه به بدهی‌های تیم پیام فدراسیون اجازه برگزاری این بازی را به مسئولان نماینده مشهد نداد.

حساس‌ترین بازی این هفته جدال دو تیم فولاد سیرجان مقابل تیم پیکان است. تیم سیرجان در تلاش است تا در جمع تیم های پلی‌آف حضور داشته باشد به همین دلیل به پیروزی در این بازی نیاز دارد. تیم پیکان هم در جایگاه سوم قرار دارد و بدون شک هر دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کنند.

دیگر بازی این هفته دیدار دو تیم صدرنشین شهرداری ورامین مقابل شهرداری گنبد است. تیم شهرداری ورامین همچنان یکه‌تاز میدان است و صدر جدول را از آن خود دارد. ورامینی‌ها تنها یک شکست در کارنامه خود دارند و آن هم مقابل تیم سایپا متحمل شدند.

بازی بعدی این هفته جدال نارنجی‌پوشان سایپا مقابل تیم شهروند اراک است. شاگردان شهنازی در بازی قبل خود مقابل سپاهان مغلوب شدند و این هفته برابر شهروند اراک به میدان می‌روند.اراکی‌ها در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند و کار سایپا مقابل این تیم قعرنشین سخت نخواهد بود.