حدادی : امیدوارم استقبال مردم بیشتر شود / بدون استرس امتیاز می گرفتیم

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران: خدا را شکر که در این بازی نتیجه گرفتیم و امیدوارم در بازی های بعدی با استقبال بیشتری از مردم رو به رو باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم ملی بسکتبال ایران امروز در دیداری مقابل تیم ملی روسیه در چهارچوب مسابقات انتخابی کاپ 21 آسیا با نتیجه 94 – 48 به پیروزی رسید.

حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران پس از پیروزی مقتدرانه مقابل تیم ملی روسیه در انتخابی کاپ 21 آسیا گفت: از همه هواداران تشکر می کنم بابت حمایت هایشان که با وجود باران ما را تنها نگذاشتند و برای تماشای بازی با تالار آمدند و امیدوارم که در بازی های بعد تعداد هواداران بیشتر شود.

حدادی ادامه داد: در ابتدای بازی به علت عدم شناخت حریف بازی پایاپایی داشتیم و در شروع بازی خوب عمل نکردیم اما در کوارتر بعدی بهتر شدیم ، پرتاب ها را بدون استرس وارد سبد می کردیم و آن نتیجه ای که خواستیم را بدست آوردیم.

وی پیرامون دیدار بعدی تیم ملی بسکتبال کشورمان مقابل قطر افزود: در بازی قبلی مقابل این تیم پایاپای جلو رفتیم. در آن بازی شوت های آن ها همه به گل تبدیل می شد اما امید داریم آنالیز های کادر فنی به ما در بازی برگشت مقابل این تیم کمک کند و بتوانیم خودمان را در این بازی به خوبی نشان دهیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در آخر گفت: خدا را شکر که علارقم اینکه در بازی هایی اول ناهماهنگی بیشتر است و بدست آوردن نتیجه دشوار تر است ، توانستیم در اولین گام به خوبی نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: لیست بازیکنان تیم ملی بسکتبال اعلام شد
خلاصه بسکتبال نیویورک نیکس 96– واشینگتن ویزاردز 114 | NBA 2020
بسکتبال انتخابی کاپ 21 آسیا | ایران 94 – سوریه 48 / پیروزی مقتدرانه در گام نخست