ویروس کرونا هم حریف فوتبال ایران نشد

با وجود شیوع ویروس کرونا و هشدار های وزارت ورزش و جوانان سازمان لیگ برتر فوتبال کماکان بر مواضع خود برای برگزاری دیدار های لیگ برتر پا فشاری کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در روز های اخیر که تعداد کمی از افراد مبتلا به ویروس کرونا در کشورمان شناسایی شدند در اقدامی سنجیده وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون پزشکی ورزشی خواست که اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع این بیماری را با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان انجام دهند و در نهایت تمامی رقابت های ورزشی در 10 روز آینده لغو شد چرا که حضور در تجمعات باعث افزایش درصد ابتلا به اینم بیماری می شود و تنها رقابت های باقیمانده دیدار های امروز لیگ برتر فوتبال است که در شهر های مشهد،تهران و اصفهان برگزار می شود.

تیم فوتبال شهر خودرو امروز به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می شود و پرسپولیس مهمان تیم سپاهان اصفهان است و در نهایت استقلال تهران هم از دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن پذیرایی می کند.

تنها اقدام سارمان لیگ برتر فوتبال در راستای مقابله با ویروس کرونا برگزاری دیدار های امروز بدون حضور تماشاگران است که می تواند موثر واقع شود.

اعتراض سپاهانی ها برای برگزاری این بازی نیز به جایی ختم نشد و در نهایت این بازی راس ساعت مقرر یعنی 16 و 15 دقیقه در اصفهان برگزار می شود و از سوی دیگر یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال هم معتقد بود بازی باید لغو شود و این در حالی است که فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است بازی باید در زمان مقرر برگزار شود.

به هر حال ویروس کرونا آنقدر قوی نبود تا بتواند فوتبال ما را تعطیل کند.

انتهای پیام/