اسکوچیچ: یک قدم کوچک تا جام جهانی فاصله داریم اما کارمان ساده نبود

دو سال پیش شرایط ما خوب نبود، بحث میزبانی در بحرین هم پیش‌آمد و در شرایطی مسابقات را شروع کردیم که مسئله کرونا وجود داشت و این دغدغه کرونا را همین الان هم داریم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،دراگان اسکوچیچ درباره شرایط تیم ملی از دو سال پیش تاکنون گفت: دو سال پیش شرایط ما خوب نبود، بحث میزبانی در بحرین هم پیش‌آمد و در شرایطی مسابقات را شروع کردیم که مسئله کرونا وجود داشت و این دغدغه کرونا را همین الان هم داریم. با این حال شرایط خیلی خوب پیش رفت و مسئله روانی را خیلی خوب مدیریت کردیم. در این دو سال ما را دست کم گرفتند، اما گوش ما بدهکار نبود، کار خودمان را انجام دادیم و الان یک قدم کوچک تا جام جهانی داریم. می‌خواهم که برخی فکر نکنند کار تمام شده و موضوع را ساده بگیرند، در این دو سال کارها راحت انجام نشده است.

وی افزود: از خدا می‌خواهم در سلامت بازیکنان به ما کمک کند، چون خیلی مهم است که بازیکنان را سلامت داشته باشیم یا نه. در این دو سال به تیمم اعتماد کامل داشتم و ایمان ما به موفقیت هیچ وقت خدشه‌دار نشد. در بحرین حتی یک امتیاز هم نمی‌توانستیم از دست بدهیم و شرایط در لبنان و اردن هم سخت بود و بازیکنان به لحاظ روانی تحت فشار بودند.

اسکوچیچ یادآور شد: مسئله دیگر آمادگی جسمانی بازیکنان و موضوع بعدی هم پرونده ویلموتس بود. بحث دستگاه‌های آنالیز و مشکلات دیگر نیز داشتیم. امیدوارم مشکلات بازیکنان نیز حل شود و می‌دانم آقای عزیزی خادم با وزیر ورزش جلسه داشته و به دنبال حل مشکلات بازیکنان است. این موضوع برای من هم خیلی مهم است که بازیکنانم بدون دغدغه بازی کنند. می‌دانم این موضوع چقدر اهمیت دارد که ایران در جام جهانی حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
اعتراض اسکوچیچ به برنامه دیدار استقلال – هوادار
حسن زاده : اسکوچیچ گرایش خاصی به کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده دارد
اسکوچیچ: کرونا در حال حاضر دغدغه من است و می تواند یک تاثیر مخرب…

انتهای پیام /