Home برگزیده رهسپار:امیدوارم فدراسیون سرمربی تیم ملی را حفظ کند

رهسپار:امیدوارم فدراسیون سرمربی تیم ملی را حفظ کند

کارشناس هندبال گفت: امیدوارم فدراسیون هندبال سرمربی موفق تیم ملی را حفظ کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،امین رهسپار، کارشناس هندبال، درباره مقام چهارمی تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیااظهار کرد: ملی پوشان واقعا انتظار مردم و خانواده هندبال را برآورده کردند. فراتر دور از انتظار ظاهر شدند و خوشبختانه در رسیدن به هدف نخست موفق بودند. دوست داشتیم که تیم را روی سکو هم ببینیم ولی باید بپذیریم که تیم شرایط متفاوتی داشت. ما برای این مسابقات بعد از سال‌ها جوانگرایی کرده بودیم که کار کوچکی نبود. سرمربی تیم مدت خیلی زیادی در کنار تیم ملی نبود و همه این موارد دست به دست داد تا تیمی متفاوت راهی مسابقات شود، البته نتیجه به دست آمده در مجموع قابل دفاع است.

وی با اشاره تاثیر میزبانی عربستان برای قرار گرفتن روی سکو اینگونه توضیح داد: ایران ابتدا میزبان مسابقات قهرمانی آسیا بود که به دلیل لابی‌گری‌های عربستان این میزبانی از ما سلب شد و اتفاق خوبی نبود. قطعا اگر ما میزبان بودیم شرایط فرق داشت و بی‌شک روی سکو می رفتیم. تیم ما پتانسیل رسیدن به فینال را هم داشت ولی به شرط بازی در کشور خودمان اما در نهایت هدف اصلی ما گرفتن سهمیه بود که محقق شد و ان‌شاءالله در رویدادهای بعدی شاهد رفتن روی سکو خواهیم بود.

این مربی هندبال با اشاره به اتمام قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی گفت: قرارداد مانوئل تا پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا بود و امیدوارم در ادامه باز یا شاهد حضور این مربی در کنار تیم ملی کشورمان باشیم یا مربی دیگری در این سطح به خدمت بگیریم. حضور مانوئل در همین مدت اندک نیز تاثیرگذار بود و حالا  بازیکن‌های جوان هم نشان دادند در صورت هدایت درست می‌توانند نمایش خوبی داشته باشند. در این مسیر فدراسیون حتما نیازمند حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خواهد بود و امیدوارم این حمایت‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید :
مدال برنزی که به آسانی از دست رفت/ شگفتی سازی هندبال ایران در عربستان…
روند صعودی باز هم با سعودی/ هندبال به مصاف عربستان می رود
هندبال قهرمانی آسیا/ زور شاگردان مانوئل به نایب قهرمان جهان نرسید

انتهای پیام//