Home برگزیده شکوه‌فر: زنده یادکلهر ورزشکاری بااخلاق در رشته کوهنوردی بود که باید نامش...

شکوه‌فر: زنده یادکلهر ورزشکاری بااخلاق در رشته کوهنوردی بود که باید نامش زنده نگاه داشته شود

معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان از زنده یاد کلهر به عنوان یک ورزشکار و مربی با اخلاق یاد کرد که در راه نجات یکی همراهانش جانش را از دست داد که این ایثارگری باید تبیین و گرامی داشته شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دکتر بنیامین شکوه فر در مصاحبه با شبکه ورزش اظهار داشت: زنده یاد عباس کلهر، یکی از مربیان خوب و ارزنده در رشته کوهنوردی بود که در عملیات نجات یکی از همراهانشان در قله علم کوه دچار سانحه شد و جانش را از دست داد.

دکتر شکوه فر با اشاره به برخورداری مرحوم عباس کلهر از ویژگی های ممتاز در حوزه مربیگری کوهنوردی و تربیت شاگردان بسیاری در این حوزه گفت: متاسفانه خانواده بزرگ کوهنوردی و همینطور ورزش کشور ، شخصیت بی نظیری در این رشته ورزشی را از دست داده است و باید تلاش کنیم ضمن تبیین ایثارگری این کوهنورد برجسته، نامش را زنده نگاه داربم.

وی افزود: امروز این توفیق این را پیدا کردیم که به نیابت از دکتر سید حمید سجادی و مجموعه وزارت ورزش و جوانان جهت عرض تسلیت خدمت خانواده مرحوم کلهر برسم و امیدواریم بتوانیم تسلی خانواده داغدار این ورزشکار کشورمان باشیم.

معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد:با تلاش مجموعه فدراسیون کوهنوردی، مسیر ایشان بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت و ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید :
تشکیل کمیته انضباطی فدراسیون کوهنوردی برای بررسی سقوط کودک سنگ‌نورد
فدراسیون کوهنوردی: کوهنوردان از صعود مسیر جنوبی دماوند اجتناب کنند
اسطوره کوهنوردی دنیا در مورد صعود زمستانه «کی2» چه می‌گوید؟

انتهای پیام/