مهدی‌پور: حیف است زحماتمان با مشکلاتی که داریم به هدر برود

حیف است این همه زحمتی که کشیدیم و شرایط خوبی که داریم را با این مشکلات از دست بدهیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: خیلی بازی سختی بود. پیکان تیم خوب و یک‌دستی بود. بچه‌ها از جان مایه گذاشتند. لیاقت بازیکنان و کادرفنی ما بیشتر از این‌هاست.

او درباره عملکرد بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه گفت: دکتر خوب قضاوت کرد. یک سری صحنه‌های پنجاه پنجاه را به نفع پیکان سوت زد.

او درباره اعتراض سرمربی پیکان به اخراج نشدنش در این بازی گفت: فکر نمی‌کنم که این اتفاق باید می‌افتاد. یک کارت زرد گرفتم و یکی دو خطا هم داشتم اما جوری نبود که کارت زرد دوم را بگیرم.

هافبک استقلال درباره مشکلات تیمش اظهار کرد: الان شرایط خوب است و صدر جدول هستیم. خدا را شکر دو بازی در جام حذفی را بردیم. تک تک بازیکنان برای این شرایط زحمت کشیدند و  به سختی این روند را طی کردیم. مشکلات هست، همیشه بوده پ الان هم هست. چیزی که برای آن زحمت کشیدیم را نمی خواهیم با یک سری مشکلات از دست بدهیم. شاید در آینده کارد به استخوان برسد و نتوانستم جلوی خودم را بگیرم. حیف است این همه زحمتی که کشیدیم و شرایط خوبی که داریم را با این مشکلات از دست بدهیم.

مهدی‌پور درباره تلاش آجورلو برای حل مشکلات گفت: سردار زحمت خود را می‌کشد. مشکلات بوده و هنوزم هست. نمی‌خواهم الان خیلی مشکلات را باز کنم. شاید یک جای دیگر نتوانم تحمل کنم و راجع به آن صحبت می‌کنم. حیف است که این شرایط خوب را از دست بدهیم. بازیکنان ما در شرایط سخت و در سرما زحمت می‌کشند.

بیشتر بخوانید:

انتقاد تند حسینی از داور دیدار پیکان و استقلال/داور جسارت نداشت
مجیدی: برای حفظ روند برد باید مشکلاتمان حل شود/به بازیکنانم افتخار…
جانواریو:‌ بازگشت به ایران برایم رویا بود/ به‌دعوت همکاری با باشگاه…

انتهای پیام/